recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: appletV 3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: appletV 3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Juli-2004
Sted: nær Roskilde
Status: Offline
Point: 1836
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: appletV 3
    Sendt: 21-Januar-2013 kl. 20:23
Jeg søger en ekstra ATV3, hvis der er nogen, der har fortrudt deres køb.

Helst i Hovedstadsområdet eller Roskilde/Holbæk området.

Det kan også være en ATV2, men ønsker ikke betale overpris, da jeg umiddelbart ikke har noget at bruge jailbreak til.

Er der nogen, der har en til overs til en god pris?
Til top
nichlas Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-December-2012
Sted: næstved
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nichlas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 15:41
ja har en tv3 til salg med garantibevis da jeg har 2 stk men bruger kun den ene bor 4160 Herlufmagle desværre men hvis det har interesse alligevel kan du sms på 42471225 om evt hvad man ville betale for den
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 23:13
Søger stadig...
Til top
Nikodk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nikodk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2013 kl. 13:41
søger stadig
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu