|
k: Wii maskine |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Januar-2013 kl. 21:00 |
Hej Brugere her på recordere..
Jeg vil høre om her skulle være en bruger, som har en Wii liggende med controller mm, som alligevel kun ligger og samler støv, for jeg er sikker på at min datter på 8 og søn på 4 ville nyde hvis jeg skaffede dem sådanne maskine.. Men men.. prisen skal jo være god :) Skriv hvad du har og måske vi kan finde ud af en deal ! Commander
Redigeret af Commander - 19-Januar-2013 kl. 21:03 |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
![]() |
|
vang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad vil du give? :)
|
|
![]() |
|
Commander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Ha Ha Vang
den er jo lidt tavlig efter som du ikke helt skriver hvad du har at tilbyde..
|
|
|
![]() |
|
mr.wolle ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 17 |
Jeg har en hvid softmodded Wii, med 2 stk motion ctrl. og 500 gb. 2,5" ekstern HD.
Befinder sig i Fredericia. Hvad ville du give for sådan en? /Jens |
|
![]() |
|
vang ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-December-2008 Status: Offline Point: 60 |
Well.. vidste faktisk ikke, at der var flere modeller mv. :)
Min er en helt alm. model uden div. mods og med 2 controllere.. Har næsten ikke været brugt, da vi har andre konsoller, der åbenbart er mere interessante.. |
|
![]() |
|
Jeg har dog ikke lige brug for en ekstern hd.. så hvis jeg ikke finder anden løsning, venter jeg lige med din model. Commander
|
|
|
![]() |
|
Vang - hvor i landet befinder maskinen sig ? jeg har fundet andre steder hvor maskinen bliver solgt for 500-700 afhængig af tilbehør, hvad forventer du selv.. Commander
|
|
|
![]() |
|
Hej Commander - beklager det sene svar. Maskinen befinder sig i Tune ved Roskilde, men kan komme med på arbejde i København (Frederikskaj). 500 lyder fint.
|
|
![]() |
|
har sendt en PM vang :)
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |