recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt: Bananstik til højttalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt: Bananstik til højttalere

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt: Bananstik til højttalere
    Sendt: 22-Januar-2013 kl. 19:27
Hej med Recordere.

Jeg har i lang tid manglet bananstik til mit surround og derfor har jeg købt et lille parti stik til en fornuftig pris. Jeg har dog ikke brug for dem alle og så ville jeg tilbyde jer en god pris på de resterende.

Det drejer sig om 4mm bananstik i "guld" der tager kabel op til 6mm2. De kan monteres i forlængelse af hinanden hvis du har brug for 2 kabler til en HT.

Jeg har prøvet at sætte et par pakker sammen efter devisen om at jo flere du køber jo billigere får du dem (jeg har derved også færre ture til posthuset)

7.1 sæt med banan i begge ender. I alt 28 bananstik (14 rød og 14 sort) Kr. 336,- 

5.1 sæt med banan i begge ender. I alt 20 bananstik (10 rød og 10 sort) Kr. 260,-

7.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 14 bananstik (7 rød og 7 sort) Kr. 196,-

5.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 10 bananstik (5 rød og 5 sort) Kr. 145,-

Enkelt sæt (1 rød og 1 sort) Kr. 30,-

Der er ikke forfærdeligt mange så det er først til mølle princip.

Prisen er naturligvis +porto. Porto er an på hvordan KØBER ønsker varen sendt, jeg kan ikke tage ansvar for brevforsendelser!

Jeg samler lige et par bestillinger sammen så jeg ikke skal på posthuset hver dag. Håber der er forståelse for dette hos købere.

Mvh BS

Redigeret af Bschmidt - 31-Januar-2013 kl. 06:43
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Oktober-2007
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 21:20
Kan de bruges selv på de billige kabler? Så vil jeg gene købe til 2 højtalere single wire dvs 8 stk, hva vil en pris blive på det?
Til top
MES4U Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Februar-2008
Sted: Randers,Denmark
Point: 107
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MES4U Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 22:25
Kan de afhentes? og hvis ja, hvor?
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520
Dali Ikon 6 MK II
Dali Ikon sub MK II
Dali Ikon Vocal MK II
Scandyna Minipod
WD live
Apple TV
PS3

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 22:29
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Kan de bruges selv på de billige kabler? Så vil jeg gene købe til 2 højtalere single wire dvs 8 stk, hva vil en pris blive på det?
Hej friedel.

Jeg tror stikkene er ligeglade med hvor billige kablerne er ;-)

Nej spøg til side. Hvad tænker du specielt på? Hvis det er fordi kablerne er tynde kan det afisolerede stykke altid lægges dobbelt, så der skulle ikke være nogen problemer :-)

8 stk. kan du få for Kr.116,- +post

BS
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2013 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af MES4U MES4U skrev:

Kan de afhentes? og hvis ja, hvor?
Hej MES4U

Der kan sagtens afhentes.

BS

Redigeret af Bschmidt - 31-Januar-2013 kl. 06:44
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 07:37
hej.
Forbinde de godt nok til kablet? de sidder altså godt fast til kabletSmile
hvad skal du have for 6 stk. 3 røde/ 3 sorte?

- vh kenny
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 08:00
Hej KennyIver

De fungerer ved at du spænder den bagerste del af stikket ned "igennem" kabelhullet. Derved spændes kablet fast mellem "skruen" og "hullet" 

Hvis du kun har en meget tynd kabel kan det >måske< give problemer (det tror jeg nu ikke, men vil ikke garantere at i "ekstreme tilfælde"...... you know :-)

6 stk. (3 sorte og 3 røde) Kr.90,- +post

Mvh BS
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 11:07
Hvad skal du ha' for
5.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 10 bananstik (5 rød og 5 sort) Kr. 145,-
+ 1 sæt til centerhøjttaleren, 1 rød og 1 sort

Redigeret af Kampus - 23-Januar-2013 kl. 11:08
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 11:13
@kampus: Kr.174,- +post efter eget valg :-)

BS
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:

@kampus: Kr.174,- +post efter eget valg :-)

BS
Ja tak! Kan vel sendes i en boblekuvert ell lign. ;-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 12:56
Noteret :-)

BS

Redigeret af Bschmidt - 23-Januar-2013 kl. 12:57
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-Marts-2007
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 14:40
Oprindeligt skrevet af strecker strecker skrev:

Syns folk ska lure hva disse stik koster på eBay..
20 stk for under 100,-

Dette er totalt ripoff..!!!
Dårlig stil!

Du har intet grundlag at sammenligne på - kvaliteten kunne jo være anderledes på produktet fra Ebay.

Lad dog være med at bryde ind i en salgstråd med mindre du vil handle!!

Sorry, gjorde det samme, men kunne ikke lade være. :)
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu