recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Safari viser billeder dårligt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Safari viser billeder dårligt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Safari viser billeder dårligt
    Sendt: 22-Januar-2013 kl. 19:41
Safari er begyndt at vise billeder dårligt på min MacBook Pro.
Den kører Safari 6.0.2 på Mountain Lion.

Det er specielt på Facebook det går galt. Den viser ikke billederne ordentligt, og de bliver blandet sammen med alt muligt andet på skærmen.

Chatten kan også være ret underlig. Jeg kan i lang tid skrive noget i chatten uden at se hvad jeg rent faktisk skriver. Som om at grafikken ikke kan følge med når jeg skriver. Jeg kan skrive op til et par linjer uden at se hvad der står, og så kommer det lige pludselig frem.

Nogle der har prøvet noget lign.?

          
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 11:23
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Safari er begyndt at vise billeder dårligt på min MacBook Pro.
Den kører Safari 6.0.2 på Mountain Lion.

Det er specielt på Facebook det går galt. Den viser ikke billederne ordentligt, og de bliver blandet sammen med alt muligt andet på skærmen.

Chatten kan også være ret underlig. Jeg kan i lang tid skrive noget i chatten uden at se hvad jeg rent faktisk skriver. Som om at grafikken ikke kan følge med når jeg skriver. Jeg kan skrive op til et par linjer uden at se hvad der står, og så kommer det lige pludselig frem.

Nogle der har prøvet noget lign.?

Prøv lige at slå dit intel grafikkort fra, det er idog kke den helt rigtige løsning på problemet, men det skulle gerne få billederne/menu'er til at se rigtig ud på skærmen

Redigeret af Potter - 23-Januar-2013 kl. 11:27
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 12:39
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 16:15
Okay, tak for det Potter, men hvad ville det hjælpe at deaktivere Intel kortet? Så vises der jo dårligere grafik, eller?

Jeg har lige skimtet den tråd der igennem du linker til, men måske gjorde jeg det for hurtigt. Jeg synes ikke rigtig de kommer frem til nogen løsning, udover alt muligt jeg ikke forstår. Måske Apple godt selv er klar over det og snart kommer med en opdatering, som de også snakker om. Who knows?
          
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Online
Point: 19569
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 16:34
Find en anden browser og prøv med den.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 22:00
Mac book Pro har GPU switching, dvs. Der er et Intel HD 4000 og og et Nivida grafik kort. Når behovet ikke er så stort vil din maskine bruge Intel hvilket ikke performer særligt godt, men det bruger mindre strøm. Gå i system indstillinger: Energibesparelse, fjern fluebenet i "Automatisk skift af grafikfunktion" Prøv og se om det ikke løser dit problem indtil Apple har en har en løsning.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 11:51
Nice, det prøver jeg, tak :)

Redigeret af ladiesman217 - 25-Januar-2013 kl. 11:52
          
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu