|
Solgt: Bananstik til højttalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2013 kl. 19:27 |
Hej med Recordere.
Jeg har i lang tid manglet bananstik til mit surround og derfor har jeg købt et lille parti stik til en fornuftig pris. Jeg har dog ikke brug for dem alle og så ville jeg tilbyde jer en god pris på de resterende. ![]() Det drejer sig om 4mm bananstik i "guld" der tager kabel op til 6mm2. De kan monteres i forlængelse af hinanden hvis du har brug for 2 kabler til en HT. Jeg har prøvet at sætte et par pakker sammen efter devisen om at jo flere du køber jo billigere får du dem (jeg har derved også færre ture til posthuset) 7.1 sæt med banan i begge ender. I alt 28 bananstik (14 rød og 14 sort) Kr. 336,- 5.1 sæt med banan i begge ender. I alt 20 bananstik (10 rød og 10 sort) Kr. 260,- 7.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 14 bananstik (7 rød og 7 sort) Kr. 196,- 5.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 10 bananstik (5 rød og 5 sort) Kr. 145,- Enkelt sæt (1 rød og 1 sort) Kr. 30,- Der er ikke forfærdeligt mange så det er først til mølle princip. Prisen er naturligvis +porto. Porto er an på hvordan KØBER ønsker varen sendt, jeg kan ikke tage ansvar for brevforsendelser! Jeg samler lige et par bestillinger sammen så jeg ikke skal på posthuset hver dag. Håber der er forståelse for dette hos købere. Mvh BS
Redigeret af Bschmidt - 31-Januar-2013 kl. 06:43 |
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan de bruges selv på de billige kabler? Så vil jeg gene købe til 2 højtalere single wire dvs 8 stk, hva vil en pris blive på det?
|
|
![]() |
|
MES4U ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2008 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 107 |
Kan de afhentes? og hvis ja, hvor?
|
|
Samsung 55F8005
Denon AVR 4520 Dali Ikon 6 MK II Dali Ikon sub MK II Dali Ikon Vocal MK II Scandyna Minipod WD live Apple TV PS3 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
Jeg tror stikkene er ligeglade med hvor billige kablerne er ;-) Nej spøg til side. Hvad tænker du specielt på? Hvis det er fordi kablerne er tynde kan det afisolerede stykke altid lægges dobbelt, så der skulle ikke være nogen problemer :-) 8 stk. kan du få for Kr.116,- +post BS
|
|
![]() |
|
Der kan sagtens afhentes.
BS Redigeret af Bschmidt - 31-Januar-2013 kl. 06:44 |
|
![]() |
|
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
hej.
Forbinde de godt nok til kablet? de sidder altså godt fast til kablet ![]() hvad skal du have for 6 stk. 3 røde/ 3 sorte? - vh kenny
|
|
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
|
![]() |
|
Hej KennyIver
De fungerer ved at du spænder den bagerste del af stikket ned "igennem" kabelhullet. Derved spændes kablet fast mellem "skruen" og "hullet"
Hvis du kun har en meget tynd kabel kan det >måske< give problemer (det tror jeg nu ikke, men vil ikke garantere at i "ekstreme tilfælde"...... you know :-) 6 stk. (3 sorte og 3 røde) Kr.90,- +post Mvh BS |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Hvad skal du ha' for
5.1 sæt, med banan i en ene ende. I alt 10 bananstik (5 rød og 5 sort) Kr. 145,-
+ 1 sæt til centerhøjttaleren, 1 rød og 1 sort Redigeret af Kampus - 23-Januar-2013 kl. 11:08 |
|
![]() |
|
@kampus: Kr.174,- +post efter eget valg :-)
BS
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
|
![]() |
|
Noteret :-)
BS
Redigeret af Bschmidt - 23-Januar-2013 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Du har intet grundlag at sammenligne på - kvaliteten kunne jo være anderledes på produktet fra Ebay.
Lad dog være med at bryde ind i en salgstråd med mindre du vil handle!!
Sorry, gjorde det samme, men kunne ikke lade være. :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |