|
Velodyne spl-1200 ultra |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | ||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Januar-2013 kl. 18:32 |
|
Overvejer at anskaffe mig sådan en, er der et sted på Sjælland hvor den kan prøve lyttes?
Alternativer i samme prisklasse er også interessant. |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
|
Jeg smider ham en pm :)
|
||
![]() |
||
Christian H ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Juni-2006 Sted: Sydjylland Status: Offline Point: 693 |
|
Den kan i hvert fald anbefales herfra!
Jeg har en temmelig stor stue, hvor mit surround-system står i en vinkel, og jeg mangler på _ingen_ måde bas! Jeg har volumen stående på 04 på subben, og der er skruet godt ned for den i Audessey'en også, så overskud er der nok af
![]() |
||
![]() |
||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|
Er det ikke en dd han har anskaffet sig
![]() Derudover den er anbefalingsværdig! Den kan flytte luft
![]() |
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
![]() |
||
|
Nå, jeg satser. og henter en i dag, så må den returneres hvis den ikke falder i min smag (det tror jeg nu nok den gør)
|
||
![]() |
||
KennyIver ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 31-Maj-2011 Sted: Herning Status: Offline Point: 1073 |
|
Hvor køber du den? :)
|
||
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne |
||
![]() |
||
|
Hentede den i Sverige/Malmø :)
Kæft den er ond... glæder mig til Christian/csn-teknik har været forbi og fin-tunet mit setup, kan kun blive godt... |
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
![]() |
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
|
Tak tak :) Den har lige den lyd/power jeg har savnet ved min gamle.. Alt andet end lige, så burde den også kunne levere noget mere, når nu den er 4x så kraftig :) |
||
![]() |
||
rene49 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 871 |
|
Tillykke med din nye sub, og velkommen i velodyne "klubben" hehe
![]() |
||
![]() |
||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
|
Det er en DD12+ jeg har anskaffet mig
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |