recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Velodyne spl-1200 ultra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Velodyne spl-1200 ultra

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Velodyne spl-1200 ultra
    Sendt: 23-Januar-2013 kl. 18:32
Overvejer at anskaffe mig sådan en, er der et sted på Sjælland hvor den kan prøve lyttes?

Alternativer i samme prisklasse er også interessant.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 18:57
Oprindeligt skrevet af osbech osbech skrev:

Overvejer at anskaffe mig sådan en, er der et sted på Sjælland hvor den kan prøve lyttes?

Jeg mener at Kenzo85 er den lykkelige ejer af den nævnte Velodyne. Prøv evt. at sende ham en PMSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2013 kl. 19:32
Jeg smider ham en pm :)
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 10:20
Den kan i hvert fald anbefales herfra!

Jeg har en temmelig stor stue, hvor mit surround-system står i en vinkel, og jeg mangler på _ingen_ måde bas!

Jeg har volumen stående på 04 på subben, og der er skruet godt ned for den i Audessey'en også, så overskud er der nok af Smile
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:28
Er det ikke en dd han har anskaffet sig Smile

Derudover den er anbefalingsværdig! Den kan flytte luftThumbs Up
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:30
Nå, jeg satser. og henter en i dag, så må den returneres hvis den ikke falder i min smag (det tror jeg nu nok den gør) 
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2013 kl. 13:36
Hvor  køber du den? :)
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 10:24
Hentede den i Sverige/Malmø :)

Kæft den er ond... glæder mig til Christian/csn-teknik har været forbi og fin-tunet mit setup, kan kun blive godt...
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 10:28

Kæft den er ond... glæder mig til Christian/csn-teknik har været forbi og fin-tunet mit setup, kan kun blive godt...
Tilløk med denTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Tilløk med denTongue

Tak tak :)

Den har lige den lyd/power jeg har savnet ved min gamle..

Alt andet end lige, så burde den også kunne levere noget mere, når nu den er 4x så kraftig :)
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2009
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 10:56
Tillykke med din nye sub, og velkommen i velodyne "klubben" hehe Tongue
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2013 kl. 10:58
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Jeg mener at Kenzo85 er den lykkelige ejer af den nævnte Velodyne. Prøv evt. at sende ham en PMSmile
Det er en DD12+ jeg har anskaffet mig Wink
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu