|
HDHomerun/NextPVR/XBMC problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pof ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2011 Sted: Måløv Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Januar-2013 kl. 21:13 |
Hejsa
Jeg kæmper noget med at få Yousee/HDHomerun/NextPVR/XBMC til at virke. Hvis jeg bruger HDHomerun QuickTV eller WMC kan jeg godt se live tv, men hvis jeg bruger nPVR vieweren som kommer med NextPVR installationen, får jeg blot sort skærm. På et tidspunkt fik jeg en besked om at den tuner jeg brugte, var overtaget af indspilning, som jeg slet ikke har rodet med endnu. Jeg er ret ny indenfor dette, så mange af trebogstavforkortelserne siger mig ikke meget. I NextPVR Settings har jeg masser af kanaler under Devices. Video Render: EVR Decoder: MPEG2/H.264/MPEG1: Microsoft DTV-DVD Video Decoder Nogen forslag? Hvis nogen har bedre erfaring med andre PVR programmer imellem HDHomerun og XBMC, er jeg meget åben. På forhånd tak. |
|
![]() |
|
pof ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-Maj-2011 Sted: Måløv Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I Windows Firewall var kun NextPVR and NRecord tilladt at passere men jeg fandt ud af at NDigitalHost.exe også skulle tilføjes.
Så nu virker det ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |