recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - V: Dali Fazon LCR
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

V: Dali Fazon LCR

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
larsen_mgeic Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-Juli-2009
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1315
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: V: Dali Fazon LCR
    Sendt: 26-Januar-2013 kl. 10:45
Jeg går i øjeblikket og tænker lidt på nogle ændringer i stuen, som gør at jeg formentlig vil få et sæt Dali Fazon LCR i overskud. Derfor tænker jeg på hvad de ville være værd i en handel i dag, så jeg kan vurdere om de skal hænges hos mig eller en anden.

Jeg ved at man kan bruge den generelle tommelfingerregel omkring nedskrivning på HiFi, men der er ikke rigtig nogen til salg af disse så måske kan de gå for lidt mere?

Byd gerne ind med dit bud på hvad de bør indbringe.

De er i sort, uden fejl eller mangler, kommer i kasser med monteringsskabelon und alles.
De er 2-3 år gamle, jeg er 2. ejer og kvitteringen er bortgået.
Til top
skele2r Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Oktober-2010
Point: 295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skele2r Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 10:59
Solgte mine 3 stk. sorte for ½ af nyprisen
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2013 kl. 11:13
Okay. Det var også det jeg mente med "almindelig" nedskrivning. Så kan de jo altid forsøges til 3500,-
Til top
jimmihansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Januar-2013
Sted: dk
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jimmihansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 17:07
Hej hvis du beslutter dig for at sælge er jeg da intresseret i dem..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér larsen_mgeic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 18:04
Det skal jeg lige have i baghovedet. Jeg bokser lige med hvad der kan lade sig gøre, og hvor meget jeg vil ofre på det :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu