|
Earthquake Cinenova Grande 7 |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Forfatter | |
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2013 kl. 23:34 |
Jeg leder lidt efter nogle gode alternativer til mit nuværende NAD Master surround sæt. Jeg faldt i denne forbindelse over denne Earthquake Cinenova Grande 7 forstærker som ser ret lækker ud. Jeg har aldrig hørt om den, er der nogen herinde som erfaringer med den?
Umiddelbart ligner det et super produkt til prisen.
Det ser endda ud til, at man kan brokoble kanalerne, så man fx har 3 * 330 watt til center og surround og hele 2*1500 til fronterne ![]() Redigeret af Iron Man - 28-Januar-2013 kl. 23:45 |
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har læst en del om den men ikke hørt den umiddelbart en lækker sag.
skal du bruge 7 kanaler for mener jeg så en 5 kanals på tilbud til 23 kilo kan ikke huske hvor men kan nok finde det igen hvis det var
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
Det jeg har læst rundt omkring er kun godt. Men det er ret begrænset hvad der er at finde om den. Der er en bruger herinde der kender en (noget familie vist) der har den 5 kanals version og den skulle være en lækker sag. Jeg har selv luret på den, men den ligger forbi min nuværende økonomiske formåen, men havde jeg råd, så havde jeg en stående!
|
|
![]() |
|
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
Jeg vil nok gå efter 7 kanals udgaven, hvis det er. Det lyder dog billigt for den 5 kanals. |
|
![]() |
|
Leviathan.jk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-April-2009 Sted: Købrnhavn Status: Offline Point: 823 |
Hvor meget plads har du? For hvis pladsen ikke er et problem, ville jeg gå efter nogle monoblokke til de højttalere der!
|
|
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
|
|
![]() |
|
Pladsen er intet problem og vi kan godt blive enige om, at et monotrin vil være det fedeste, MEN der skal også lige være penge til det ![]() Jeg vil gerne have samme effekt på centeren som fronterne da den er mindst lige så vigtig.
3 * Classé CA-M300 = 119.700
3 * Classé CA-M600 = 149.700
3 * Bell canto 500M = 101.940
3 * Bell canto 1000M = 143.940
3 * Anthem Statement M1 = Pris ukendt.
Advance Acoustics MAA 1000 = 40.000 (kun sæt)
Bryston - 7B-SST2 =79.995 kr. (2 * monoblok i et kabinet)
Pass Labs X600.5 = 155.000 (kun sæt)
McIntosh MC-601 = 140.000 (kun sæt)
|
|
![]() |
|
Jeg er blevet foreslået denne her på via hifi4all: Vincent SP-998. Den kan købes til 15.000 kr. og den får sindsygt gode anmeldelser. Jeg har faktisk aldrig hørt om den før. Kender nogen evt. denne?
|
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
overvej en sunfire Theater Grand Amplifier hvis du kan finde en brugt
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Skulle den være god? ![]() |
|
![]() |
|
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=3 har selv reciever udgaven tgr3 spiller fantastisk men koster lidt
![]() |
|
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
Jeg har desværre ikek hørt Cinenovaen, men jeg kender et par stykker som har meget godt kendskab til den. Efter hvad de har sagt, er det noget nær det bedste du kan finde. Jeg ville vælge den fremfor Classé f.eks. til hver en tid.
|
|
![]() |
|
Hvis jeg skal skifte, så vil jeg have noget som også giver en større upgrade på effektsiden i forhold til min M25, det var sådan set derfor, at jeg kiggede på den Earthquake, fordi den er MEGA kraftig og så måler den også rigtig godt i test. Den vejer også 62 kilo, hvilket ikke siger så lidt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |