recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - film som er et "must"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

film som er et "must"

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Bo A. Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 62
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bo A. Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: film som er et "must"
    Sendt: 28-Januar-2013 kl. 19:20
Hejsa

Har lige fået surround anlægget op at køre, så jeg tænkte på om der er nogle film som er et "must", ikke så meget pga handlingen, men kun pga lyden, en film hvor man rigtig fornemmer surround lyden

Bo
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 19:37
TOP GUN. Lækker intro.
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Online
Point: 3802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 19:56
Act of Valor
Transformers 3
Pearl Harbor
Listen er faktisk uendelig lang, men alle nyere indspilninger på BD med DTS HD MST lyd, har som regel et meget velfungerende soundtrack.

Redigeret af JeTex - 28-Januar-2013 kl. 20:02
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
smitty Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-August-2008
Point: 181
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smitty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 20:22
Tron Legacy
Til top
Redman Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 27-September-2008
Point: 194
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Redman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 17:52
Oprindeligt skrevet af smitty smitty skrev:

Tron Legacy

What he said^

+ Heat
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 19:29
Gladiator - Master and Commander - Jurassic Park trilogien - Band of Brothers - Braveheart - The Dark Knight - The Day After Tomorrow - Die Hard 4 - Independence Day - Kingdom of Heaven - King Kong - Knowing - Narnia trilogien - National Treasure 1+2 - No Country For Old Men - The Patriot - Pearl Habour - Prince of Persia - Saving Private Ryan - Starwars filmene - Terminator 2 - Tintin - Titanic - Transformers trilogien - Valkyrie - Wanted -             

er hvad jeg lige på stående fod kan huske har en fed surround effekt
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Point: 1022
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:09
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 16:17
Til top
Kip James Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 14-Juni-2007
Point: 433
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kip James Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 13:55
Twister
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 12:15
Super 8. Jeg så den igen i går og den scene med afsporing af toget har bare så meget dynamik i lyden i samtlige kanaler. Jeg kunne se at min subwoofer havde flyttet sig under filmen, så det er vist på tide at få skiftet standard gummidubberne ud. At filmen så også er kanon gør bare oplevelsen større.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Super 8. Jeg så den igen i går og den scene med afsporing af toget har bare så meget dynamik i lyden i samtlige kanaler. Jeg kunne se at min subwoofer havde flyttet sig under filmen, så det er vist på tide at få skiftet standard gummidubberne ud. At filmen så også er kanon gør bare oplevelsen større.

Vil godt give digret noget af vejen, rigtig fed lyd og nogenlunde film, bare en skam at slutningen er så freaking lam lavet imho
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: 8310, Denmark
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 13:05
Three Kings har en kanon scene, hvor der skydes et enkelt skud inde i en bunker. Du kan bare høre kuglen fare rundt i alle hjørner
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu