recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan får jeg Netflix Super HD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvordan får jeg Netflix Super HD?

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
MichaelA Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-August-2006
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MichaelA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan får jeg Netflix Super HD?
    Sendt: 10-Januar-2013 kl. 10:45
Nogen der ved eller har hørt om Stofa kommer med på denne her..?

Din internetudbyder har ikke Super HD endnu.

Hvordan får jeg Netflix Super HD?

Netflix Super HD kræver, at din internetudbyder er med i Netflix Open Connect-netværket. Kontakt din internetudbyder, og bed dem om at tilslutte sig Netflix Open Connect-netværket, så du kan få Super HD.
Beovision Avant 55"
Beolab 5, Beolab 8000, Apple TV4K, iMac, Macbook Pro, iPad m.v
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 02:01
Så vidt jeg ved har nogle brugere kontaktet stofa ang emnet og svar var et klart nej, begrundelse var at det koster meget i båndbredde, der er en diskution igang på facebook om emnet, men stofa har ikke meldt noget officelt ud.
Hvis dette er tilfældet er jeg inden længe ex stofa kunde.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Jose Jose skrev:

Så vidt jeg ved har nogle brugere kontaktet stofa ang emnet og svar var et klart nej, begrundelse var at det koster meget i båndbredde, der er en diskution igang på facebook om emnet, men stofa har ikke meldt noget officelt ud.
Hvis dette er tilfældet er jeg inden længe ex stofa kunde.

Den melding du, og måske andre, har fået ved jeg ikke hvor kommer fra - det lyder som løse rygter, og sådan noget reagerer man vel ikke så skarpt på?

I Stofa hørte man, lige som mange andre steder, først om Netflix Super HD igår, og man er ved at kigge på mulighederne.

Selvfølgelig skal Stofa kunder ikke "stilles dårligere" end andre udbyders kunder hvad angår Netflix!

Så lettere officielt: Stofa kigger på mulighederne
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 18:51
Nu har stofa vist kigget nok på mulighederne....

Sker der snart noget ?

José

Redigeret af Jose - 29-Januar-2013 kl. 18:51
Til top
skyking Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-December-2011
Sted: Danmark
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyking Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:27
Mon ikke dette er et emne for de forskellige Antenneforeninger der vel har noget at skulle have sagt.
Netflix udmelding ligner noget adskillige Tv programmer enslydende har skrevet.
En noget indforstået Joke, do not answer!
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:43
Stofa sparer vel trafik på at tilslutte sig Open Connect.

Fra Netflix hjemmesiden:

Netflix Open Connect-netværk til indholdslevering

Internetudbydere kan oprette direkte forbindelse fra deres netværk til Open Connect gratis. Internetudbydere kan gøre dette enten ved gratis peering med os på fælles internetknudepunkter, eller de kan reducere overførselsudgifterne endnu mere ved at placere vores enheder til gratis lagring i eller tæt på deres netværk.

Venlig hilsen
KB
Til top
donjepski Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-September-2011
Point: 9
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donjepski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:21
Seneste nyt fra Stofa er, at Super HD nok kommer som en tilkøbspakke.....
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6685
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:23
Oprindeligt skrevet af donjepski donjepski skrev:

Det er ellers ikke 1. april i dag LOL

Venlig hilsen
KB
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:40
Stofa bruger Danske Bank metoder tager penge for noget andre giver gratis, først fairuse grænse på alle hastigheder dernæst 10kr i prisstigning fra 1.april på alle forbindelser, hvad med at fixe de problermer i har med youtube som har stået op i over 1år nu.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donjepski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:47
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af donjepski donjepski skrev:

Det er ellers ikke 1. april i dag LOL

Om end ikke en joke. Jeg snakkede med deres support i dag... Jeg håber sgu, at det var ham, der havde misforstået noget.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér donjepski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:48
Jose - ang. Youtube skulle dette blive rettet i løbet af februar, sagde de...
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juni-2006
Point: 2909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mike S. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 08:57
Netflix Super HD kommer naturligvis ikke til at koste penge - der er en der må have misforstået noget. 

Det undersøges pt. hvordan det laves teknisk bedst muligt mig bekendt og derfor går der lidt endnu.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu