recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Earthquake Cinenova Grande 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Earthquake Cinenova Grande 7

Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Earthquake Cinenova Grande 7
    Sendt: 28-Januar-2013 kl. 23:34

Jeg leder lidt efter nogle gode alternativer til mit nuværende NAD Master surround sæt.

Jeg faldt i denne forbindelse over denne Earthquake Cinenova Grande 7 forstærker som ser ret lækker ud. Jeg har aldrig hørt om den, er der nogen herinde som erfaringer med den?

Umiddelbart ligner det et super produkt til prisen.

Det ser endda ud til, at man kan brokoble kanalerne, så man fx har 3 * 330 watt til center og surround og hele 2*1500 til fronterne Ouch

Redigeret af Iron Man - 28-Januar-2013 kl. 23:45
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2013 kl. 23:50
har læst en del om den men ikke hørt den umiddelbart en lækker sag.
skal du bruge 7 kanaler for mener jeg så en 5 kanals på tilbud til 23 kilo kan ikke huske hvor men kan nok finde det igen hvis det var
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
Schulz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-September-2008
Sted: Denmark
Point: 845
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Schulz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 07:57
Det jeg har læst rundt omkring er kun godt. Men det er ret begrænset hvad der er at finde om den. Der er en bruger herinde der kender en (noget familie vist) der har den 5 kanals version og den skulle være en lækker sag. Jeg har selv luret på den, men den ligger forbi min nuværende økonomiske formåen, men havde jeg råd, så havde jeg en stående!
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 08:20
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

har læst en del om den men ikke hørt den umiddelbart en lækker sag.
skal du bruge 7 kanaler for mener jeg så en 5 kanals på tilbud til 23 kilo kan ikke huske hvor men kan nok finde det igen hvis det var

Jeg vil nok gå efter 7 kanals udgaven, hvis det er. Det lyder dog billigt for den 5 kanals.
Til top
Leviathan.jk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Købrnhavn
Point: 823
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leviathan.jk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 17:56
Hvor meget plads har du? For hvis pladsen ikke er et problem, ville jeg gå efter nogle monoblokke til de højttalere der! 
Samsung SP-A900B, Screen Excellence Slim, Procella P6, Procella P10, Anthem AVM 50v, Anthem PVA-5, Denon DVD-3800BD, Samsung BD-F8900
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af Leviathan.jk Leviathan.jk skrev:

Hvor meget plads har du? For hvis pladsen ikke er et problem, ville jeg gå efter nogle monoblokke til de højttalere der! 

Pladsen er intet problem og vi kan godt blive enige om, at et monotrin vil være det fedeste, MEN der skal også lige være penge til det Smile Alternativt må jeg selvfølgelig vente lidt. De koster jo kassen, hvis de også skal kunne levere lidt effekt. Jeg har selv kigget på nedenstående. Har du evt. andre forslag?

Jeg vil gerne have samme effekt på centeren som fronterne da den er mindst lige så vigtig.

3 * Classé CA-M300 = 119.700
3 * Classé CA-M600 = 149.700
3 * Bell canto 500M = 101.940
3 * Bell canto 1000M = 143.940
3 * Anthem Statement M1 = Pris ukendt.

Advance Acoustics MAA 1000 = 40.000 (kun sæt)
Bryston - 7B-SST2 =79.995 kr. (2 * monoblok i et kabinet)
Pass Labs X600.5 = 155.000 (kun sæt)
McIntosh MC-601 = 140.000 (kun sæt)
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 21:49

Jeg er blevet foreslået denne her på via hifi4all:

Vincent SP-998. Den kan købes til 15.000 kr. og den får sindsygt gode anmeldelser. Jeg har faktisk aldrig hørt om den før. Kender nogen evt. denne?

Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:01
overvej en sunfire Theater Grand Amplifier hvis du kan finde en brugt Wink
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

overvej en sunfire Theater Grand Amplifier hvis du kan finde en brugt Wink

Skulle den være god? Smile Er det en mono forstærker?
Til top
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:08
http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=3 har selv reciever udgaven tgr3 spiller fantastisk men koster lidt Tongue
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4475
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:11
Jeg har desværre ikek hørt Cinenovaen, men jeg kender et par stykker som har meget godt kendskab til den. Efter hvad de har sagt, er det noget nær det bedste du kan finde. Jeg ville vælge den fremfor Classé f.eks. til hver en tid.
Til top
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2013 kl. 22:32
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

http://www.sunfire.com/productdetail.asp?id=3 har selv reciever udgaven tgr3 spiller fantastisk men koster lidt Tongue

Hvis jeg skal skifte, så vil jeg have noget som også giver en større upgrade på effektsiden i forhold til min M25, det var sådan set derfor, at jeg kiggede på den Earthquake, fordi den er MEGA kraftig og så måler den også rigtig godt i test. Den vejer også 62 kilo, hvilket ikke siger så lidt.
Til top

Besvar Besvar Side  123 6>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu