|
Project Cars ( GT5 killer) |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Klondike
Guld medlem Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 1215 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2013 kl. 13:48 |
Jeg har næsten ikke gamet de sidste par år.
Men nu ser det da ud til at der er noget at glæde sig til i 2013 for os bil nørder Tror godt det her kan blive spillet der tørrer gulv med alle konkurenterne inden for bil simulatorer. Husk at slå 720P eller bedre til når i ser video'en Spillet er lige nu stadig på Alpha stadie med udgivelse estimeret late 2013. Det er et funding project hvor folk har kunnet købe sig adgang fra starten af på forskelige niveauer og så selv være med til at forme spillet ved at give input/feedback til programørerne samt spille alpha versionerne der bliver opdateret flere gange om måneden + få en discount pris på spillet når det bliver udgivet. Desværre er jeg ikke selv med i det, da jeg først lige er blevet opmærksom på det her for nylig. Da jeg som sagt ikke rigtigt har spillet spil i lang tid. Og nu er funding perioden desværre slut da projectet har alle de midler de har brug for indtil videre. Lidt om hvad der kan forventes List of tracks European Circuits - Anhalt - Oschersleben - Azure Circuit - Monaco - Badenring - Hockenheim - Belgian Forest Circuit - Spa Francorchamps - Besos - Circuit de Catalunya - Bologna - Imola - Derby - Donington Park - Eifelwald - Nordschleife [Team Member+] - Eifelwald GP - Nurburgring GP [Senior+] - Florence - Mugello - Heusden - Zolder - Loire 24 - Circuit de la Sarthe - Loire National - Bugatti Circuit - Milan - Monza - Moravia - Brno - Northampton - Silverstone American Circuits - California Raceway - Willow Springs - Connecticut Hill GP - Watkins Glen - Lakeville Raceway - Sonoma Raceway/Infineon Raceway - Monterey - Laguna Seca - Wisconsin Raceway - Road America Asian Circuits - Jin Ding - Zhuhai - Sakitto - Suzuka Oceania Circuits - Bathurst - Mount Panorama Historic Tracks - Historic Badenring - Hockenheim (Pre 2002) - Rouen Les Essarts - Historic Milan - Monza (1967. GPL2.) Oval Tracks - Concord - Charlotte Motor Speedway ** - Delaware - Dover - Harrison Pike Raceway - Indianapolis Speedway * - Henrico - Richmond - Memphis - Bristol - Volusia - Daytona *** Kart Tracks - Belgian Forest Karting Circuit - Chesterfield - Glencairn - Summerton Country Roads - California Highway [Team Member+] - Azure Coast [Team Member+] Fictional Tracks - Test Track Planned/Confirmed Tracks - Solitude Rennstrecke - Brands Hatch - Oulton Park - Snetterton - Cadwell Park - Ruapuna Park - Old Spa - Milan Oval - Macau * - Not an exact replica? Infield not yet confirmed. ** - Fictional Infield. *** - Real Infield. List of vehicles
+ meget mere. da der kommer nye biler og baner til hver eneste uge. Redigeret af Klondike - 30-Januar-2013 kl. 14:03 |
|
Klondike
Funktioner
Tak(0)
|
Biler fra gammel version omkring Juni 2012
Husk Minimum 720P når i ser video'en |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der findes allerede spil der tørrer gulv med Gran Turismo, de er bare, ligesom Project Cars, ikke så kendte.
Spillet ser dog fedt ud.
|
|
Bruger udmeldt 10
-- Oprettet: 03-December-2007 Status: Offline Point: 530 |
Funktioner
Tak(0)
|
. Redigeret af Mejnert - 06-September-2013 kl. 12:25 |
|
SteffenD89
Guld medlem Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Funktioner
Tak(0)
|
tbh kan jeg ikke lige huske navne lige nu, men jeg kan godt prøve at undersøge det. Det er så til PC.
|
|
Klondike
Funktioner
Tak(0)
|
Iracing og Rfactor er nok de mest kendte PC spil. og til dels GTR serien.
Men de fås ikke på konsol + der er gode chancer for at Project cars bliver bedre en disse spil |
|
Klondike
Funktioner
Tak(0)
|
Der er foresten også et spil Raceroom Beta der kan hentes gratis på Steam her for tiden.
Det er SimBin (Udviklerne af GTR serien) der står laver Raceroom. Det fungerer på den måde at man gratis kan downloade en grundel med nogle få biler og baner. derefter kan man så vælge at købe DLC med ekstra baner og biler alt efter smag og behov. |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spændende, men er det ikke for tidligt at sige, at det kommer til at tørre røv på konkurrenterne?
|
|
BORING! |
|
strandvasker
Guld medlem Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2404 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det afhænger 110% af om fornemmelsen af at køre bilerne er iorden. Jeg synes der har været masser af bilspil/racersimulatorer hvor "dynamikken" har været helt i hegnet og så er det altså fløjtende ligemeget om grafikken er vild og der er 50 forskellige baner at vælge imellem. For mig handler bilspil 90% om at føle sig "forbundet" med bilerne, de skal være medrivende at køre. Hvis ikke det føles ordentligt kan alt andet være ligegyldigt. Så er der 9% til konkurrenceelementet, kan du køre mod vennerne, er der ordentlige missioner i single mode og den slags. Den sidste 1% går til fantastisk grafik, stort udvalg af baner og biler, specialeffects og alt det andet gøgl, altsammen stuff der er hamrende ligegyldige hvis de andre 99% ikke er på plads. Kort sagt, jeg får ikke jern på af sådan en trailer. Bevares det ser ud som om grafikken og bane/biludvalget er i top, men det er først når jeg prøver spillet at jeg kan fortælle dig om det tørrer gulv med konkurrenterne eller om det bare skal tørres op og hældes ud. |
|
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige præcis, strandvasker. Skeptisk indtil andet er påvist. :)
|
|
BORING! |
|
Klondike
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det er altid godt at være skeptisk.
Men det skal siges at de personer der er med i projektet syntes at være meget optimistiske og at spillet helt klart er et SIM spil. Det er jo netop det der er det gode ved det her project at det er dem der virkelig brænder for SIM spil der er med til at udvikle det og få det til at gå i den rigtige retning hvor det primære bliver at ... Bilernes fysik bliver så realistisk som muligt. Der kommer nogle ordentlige muligheder for online spil. Med et meget bedre lobby system en der f.eks er i GT5 ( som virkeligt stinker) Der kommer time trial leaderboards for alle biler/baner (GT5 stinker også her) Samtidig med at spillet kommer med den fedeste grafik der endu er set i et bilspil til dato.
Redigeret af Klondike - 01-Februar-2013 kl. 09:46 |
|
Rittig
Bruger Oprettet: 18-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 69 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken form for styring bruger man til PC bil-spillene?
Jeg har ikke rat (og har heller ikke plads til et). På PS3 bruger jeg en HKS controller som jeg er ret godt tilfreds med, men selvom den er USB, gætter jeg på jeg ikke kan finde drivere til den til pc.
PS: Klondike, min danske racing league kom aldrig i gang på PS3, det var lidt for tyndt med kun 2 medlemmer.
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |