|
floppydtv dvb-c driller med yousee |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 21:36 |
Hej
Jeg har et problem med at finde f.eks dr1 hd i Argus tv.
Dette glimrende program bruger jeg som backend i xbmc
Kører legacy driver og version 5.7 fra digital everywhere
Den scanner fint de fleste kanaler tror jeg, men jeg bed mærke i at jeg manglede dr1 hd
Den ligger på 248000 hz på mit tv, men i argus siger den intet signal.
Er det bare den gamle floppy der ikke duer ? Der er vist noget med de er lidt picky med signal styrken.
Den sidder ellers direkte på indgangsdåsen på loftet, splittet med hf tæt splitter og trukket med skærmet kabel og f-connector stik.
Nogen der har en ide omkring dette problem ?
\Lars
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DrHd er død den er overgået til Dr3 ,ved dog ikke hvor den ligger.
|
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
h8red ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 15-Februar-2006 Status: Offline Point: 333 |
Det er ikke DR HD jeg mener, men DR1 i HD versionen.
Der er en på 378000 mhz ( mener jeg ) som jeg kan tune ind på. Men det er 576i Men det er den på 248000 mhz jeg er efter. Som kører 720p |
|
![]() |
|
Nå Dvbviewer kan finde kanalen, så jeg hopper med på deres vogn istedet.
Må have været en transponder ting. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |