|
S: AC Ryan Playon!DVR HD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 13:28 |
Jeg har et styk AC Ryan Playon! DVR HD stående som ikke længere bruges. Jeg har lige pillet den ned (den har bare stået slukket de sidste 6 måneder), og har fundet den originale kasse.
Det skal siges at det der er med er: 1x AC Ryan Playon! DVR HD (1 TB) 1x strømforsyning 1x lille manual 1x Wireless N adapter 1x fjernbetjening Der var oprindeligt lidt flere kabler samt en lille ringe DVB-T antenne, men disse kunne jeg ikke umiddelbart finde. Dvs for at den kan bruges kræves der et HDMI kabel (eller en af de andre tilslutningsmuligheder), samt en DVB-T antenne med almindeligt antennestik i. HBO ? /ask Redigeret af jacobask - 21-Januar-2013 kl. 09:55 |
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ingen?
|
|
![]() |
|
Skal den virkeligt bare op på hylden i skuret? I skal ikke være bange for at skambyde - jeg kan jo altid sige nej.
/ask |
|
![]() |
|
Sidste tur op inden den ryger på hylden...
/ask |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hva er HBO
|
|
![]() |
|
Pas! Er 500,- helt i hegnet?
/ask |
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
hvis det er inkl fragt så napper jeg den til 500
|
|
![]() |
|
den virker self. som den skal osv ikke? og hvor gammel er den?
|
|
![]() |
|
Den er et par år gammel, og den virker som den skal.
Jeg har opdateret firmware på et tidspunkt, kan lige tjecke versionen i aften. Jeg har selv brugt den det første års tid, men så kom der andre "kasser" i huset. Vi kan godt sige 500 inkl. fragt. /ask |
|
![]() |
|
og vi kan lige pm med videre info osv
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |