|
Køb af grafikkort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Januar-2013 kl. 18:32 |
I en anden tråd kom vi/jeg frem til, at jeg skulle have sådan et kort her:
http://www.proshop.dk/Grafikkort/XFX-Radeon-HD-6450-(1-GB)-2273223.html Men jeg er kommet mega meget i tvivl omkring begrebet "low profile". Det skal sidde i min HTPC, som er bygget i et alm størrelses atx kabinet. Jeg er i tvivl om kortet er beregnet til mindre maskiner/kabinetter, således at "monteringsrammen", der skrues fast i kabinettet er kortere på sådan et kort her ? Er det det der menes med low profile ? |
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så vidt jeg kan se ud fra Proshop billede
er kortet monteret med "normal" højde "bracket"
Der følger sikkert en ekstra low profile bracket med (der ikke har plads til VGA stikket) som skal bruges ved low profile. VGA stik skal så monteres i en anden ledig slot/bracket/hul, hvis det også skal anvendes.
Mvh JørgenT
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mange tak for hjælpen :-)
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |