|
S: Lidt af hvert |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Februar-2013 kl. 14:32 |
Itx Via Epia-800 med I/O shield og lille shuttle Psu, og 200.GB maxtor Hd. Kr.150. linksys Nslu2 266.mhz .Kr200. Netgear router wnr3500l kr.200.(dog ikke original psu.) Alt virker selvfølgelig. kan afhentes Ama'r Venligst Lennart Redigeret af len61 - 04-Februar-2013 kl. 00:09 |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
egobent ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-November-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hey,
Hvad siger du til 250 for din wd box? Kan evt. Jante den i morgen. |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Der er wifi dongle med til WD TV box'en... Vil det sige jeg evt kunne streame medier fra min NAS fx?
|
|
![]() |
|
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
egobent : Kr.300 med dongle kr.250 uden.
Metze: ja hvis nas'en er koblet op på en router med wifi. |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
Så vil jeg gerne hente den med dongle for de 300
|
|
![]() |
|
Så er det din Metze, skal til Gl.Holte imorgen, så kan komme forbi dig hvis det passer, Evt. Adresse kan vi tage over Pm.
venligst Lennart |
|
Lauri Törni/Larry Thorne
Soldier under 3 Flag's |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |