|
Hjælp til ny printer |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Februar-2013 kl. 09:45 |
|
Hej Recordere.dk Jeg vil gerne have råd til hvilke printere der bedst og hvorfor. Det skal være:
en all-in-one printer gerne hvor man kan bruge sin smartphone til at printe ud med og med WI-FI. Den skal helst ikke fylde så meget, prisen må ikke være over 1250.kr og der behøves ikke mange avancerede knapper, men må gerne have en touch skærm (ligesom Hp Photosmart) og også gerne separate patroner. Mvh. Frederik
![]() |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mit bud må være Canon MG6250
alle farvepatroner er seperate (6stk), understøtter både airprint og cloudprint, jeg syntes deres app til at scanne fra smartphonen er så god at jeg faktisk bruger den altid fremfor computeren ved dokumentscanning, der kan jeg efter scan maile eller gemme filen på min synology nas skal du flotte dig og springe budgettet mg8250 http://www.edbpriser.dk/all-in-one/canon-pixma-mg8250-id-5362529.aspx den har jeg, den kan så scanne negativer også, men foskellen er marginal, så mg6250 virker som bedste valg til prisen.
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 565 |
|
Tak den ser god ud, bruger ikke printeren nok til at ville sprænge budgettet med topmodellen, men tak for ideen
![]() Hører gerne flere erfaringer med denne og andre til under 1250.kr
|
||
![]() |
||
|
Jeg har lige fundet denne seje lille printer: http://www.trustedreviews.com/Lexmark-Genesis-S815_Printer_review_print-speeds-and-running-costs_Page-4#tr-review-summary
Kan købes her: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Printere-/980496/Lexmark-S815-AllinOne.html Nogle erfaringer med den? Syntes den er ret cool og pladsbesparende
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Efter Tænks test er den dobbelt så dyr i blækforbrug som en Canon. Det er også en gammel model - Hvad er nyeste OS den kan bruges med? |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Eller hvad med denne:
Den har Airprint. Dvs. at den er ret ny. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2409 |
|
Nu skriver du ikke hvor ofte du vil printe, men hvis du ikke er relativt flittig bruger synes jeg blækprintere har en evne til at tørre ud så man skal igang med alle mulige renseprocesser og hvad ved jeg før den er klar til at printe igen.
Laserprintere har ikke samme problem og de er efterhånden så langt nede i pris at det giver mening, du kan fx. få en Samsung CLP 365W farvelaser med wifi for under 1200 kroner. Den er dog ikke alt-i-en printer med indbygget scanner, hvis der skal skanner med ryger den op omkring 1800-2000 kroner. Jeg kiggede på kombineret laserprinter og scanner dengang jeg var på jagt efter sådan en løsning, men endte med en wifi laserprinter og en flatbed scanner. Af pladshensyn står min printer i dvale i et overskab i min entre, så kan jeg hente print der når jeg en sjælden gang udskriver et eller andet og jeg slipper for at havde den stående fremme og flyde resten af tiden. Jeg kiggede på en med scanner indbygget, men selv om udprintning kunne gå over wifi, så krævede scanning direkte usb forbindelse til en computer = upraktisk når nu printeren står ude i entreen. Nu har jeg i stedet en flatbed scanner liggende i en skuffe og kan hive den frem og smække til computeren når jeg i ny og næ vil have scannet noget. Mit setup er ikke fantastisk hvis du tit og ofte skal tage fotokopier, men fungerer rigtigt godt til udskrifter i ny og næ og et par scanninger indimellem. Redigeret af strandvasker - 02-Februar-2013 kl. 16:34 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Jeg kan tilslutte mig rhsin! Canon's printere/scannere/multifunktionsmaskiner er af høj kvalitet, ligesom deres driversupport er god.
Jeg har en MG6150, og det fungerer bare lækkert. M.h.t. udtørring, så er jeg ikke enig. Jeg har haft flere Canon printere over de seneste 10 år, og jeg har ALDRIG oplevet problemer med udtørring af blæk - heller ikke selvom der ofte kan gå flere måneder mellem jeg udskriver noget. Jeg benytter så også udelukkende original Canon blæk. M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Nøjagtigt det samme har jeg gjort, fordi jeg også var træt af at printeren udtørrede. Der er så en HP laserprinter jeg har, men jeg tror faktisk Samsung er bedre, da den har bedre drivere. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
|
vi har kun 1 printer i huset som så er netværksprinter som også bruges af mobile enheder, og vi har heller aldrig haft problemer med udtørret blæk (heller ikke tidligere da vi ikke printede så meget.. da vi ikke brugte mobile enheder)
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
|
Har du mulighed for at se hvilke printere der er gode, støj reducerende, under 1250.kr...
|
||
![]() |
||
|
Den fylder lidt for meget, er mere til modellen under: Hp Photosmart 6510. Der vil jeg også meget gerne høre erfaringer med denne model
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |