|
Game on?! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Februar-2013 kl. 00:09 |
Jeg synes det kunne være fedt hvis vi her på recordere kunne arrangere nogle nørde-tidspunkter, hvor vi kan spille sammen eller mod hinanden.
Det er meget populært med spil som Fifa og Call of Duty, men jeg savner den samme ånd med andre spil. Derfor foreslår jeg denne tråd til vi kan råbe hinanden op og få spillet nogle spil sammen!! Jeg foreslår pt. følgende hvis nogle har lyst til noget casual gaming - jeg er ikke hardcore.. Konsol: PS3 Spil: Street Fighter 3 Third Strike Online Edition + Super Street Fighter 4 Arcade Edition Nogle som er friske?
|
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt initiativ!
Pc Battlefield 3 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det er godt nok ikke overvældende med recordere-brugere som er friske
![]() |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
ADD wamba8d
Battlefield 3 pc... ;) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |