recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - iOS 6.1 batteriproblem
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

iOS 6.1 batteriproblem

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: iOS 6.1 batteriproblem
    Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:40
Efter jeg opdaterede til 6.1 for et par dage siden på min iPhone 4, har jeg erfaret, at mobilen dør ekstremt hurtigt. Før holdt den en dags tid, nu dør den på et par timer. Er der andre her, som har oplevet den voldsomme ændring efter opdateringen forleden?
Jeg kan se, at mange derude i hvert fald har oplevet ændringen - hamrende irriterende:

Nogen med et fif? Kan man fx gå tilbage til 6.0.1? (som jeg tror den forrige version hed)

/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:32
Slå bluetooth fra hvis du ikke bruger det
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1597
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 16:44
Bluetooth på iPhone bruger ikke mærkbart strøm. Hverken i standby eller brug.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 18:44
Har skam slået alt fra. Som tråden viser vedrører batteriproblemet opdateringen fra i sidste uge. Der var intet galt før. Absurd irriterende. En mobil som selv i passiv tilstand dør efter to timer.... suk.

/kris
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2006
Point: 1116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skalle06 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 18:48
Og su har været igennem genstart, clean install og alt det der?
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 19:00
Ved at tage backup (icloud) mhp også at prøve en total 'start forfra'. Tror dog ikke rigtig på det hjælper når jeg læser tråden... Så må apple bare stikke mig en ny.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 22:24
Har du tilfældigvis en Exchange konto på iPhonen?
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 07:13
Yes, min arbejdsmail...
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 07:14
Push er OGSÅ slået fra...
Til top
nogames Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Marts-2006
Sted: 8310, Denmark
Point: 164
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nogames Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 08:45
Jeg har alt aktiveret, 7 konti, her af en Exchange, Push mail og manual mail sat til 1 time, min kører stadig ca. 36 timer mellem hver ladning, selv efter update til 6.1. Jeg taler ikke meget i telefon, mest mail og sms

Så der er et problem med din konfiguration. Jeg vil anbefale clean install og lade være med at genindlæse backup og istedet sætte det hele op fra bunden. Meget arbejde, ja, men det løser nok problemet.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8582
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2013 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af kris kris skrev:

Yes, min arbejdsmail...

Prøv at slå Mail, Kalender og Kontakter fra og sig ja til at den skal slette det der er på iPhonen.

Slå det så til igen bagefter.

Jeg har oplevet samme problem pga. skift af serverhardware på mailserveren, og at lade iPhonen hente mails m.m. ned på en frisk, virkede.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu