recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer vsx-920 + div & Synology DS211j
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer vsx-920 + div & Synology DS211j

Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
nicklasfikser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-Juni-2011
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer vsx-920 + div & Synology DS211j
    Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:26
Hej folkens

Pioneer vsx-920 + div:

jeg vil gerne sælge min pioneer forstærker og mine 2 eltax concept 600 højtalere på 600 watt. forstærkerne er 7.1 kanal med 140 W pr. kanal. Der medfølger ogsåen Belkin bluetooth reciver til at sende trådløst musik fra telefon, tablet eller pc med bluetooth. 
Til højtalerne er der 6 meter audioquest Type-1 ledning. 
Systemet spiller rigtig godt og har aldrig haft noget problem med det.

Der er ikke længere garanti på højtalere og bluetooth reciver har derfor ingen kvittering. Forstærker købt i Tape connection d. 03/06-2011.

Byd!

Synology DS211j

Jeg vil også gerne sælge min netværks HDD da jeg er blevet meget dårlig til at bruge den så ser ingen grund til at have den mere. Der medfølger 2 x HDD, en på 500 GB og en på 320 GB. 
Den har fungeret rigtigt godt og har sjældent forvoldt mig problemer. 

Der er ikke længere garanti på den da den er over 2 år gamle, købs dato kommer senere, da jeg ikke har den p.t. Kvittering haves.

Byd!

Jeg bor i hadsten og det kan afhentes der. Kom endelig med spørgsmål!

Til top
djevlemanden Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Januar-2013
Sted: Askov
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djevlemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:15
vil gerne byde 800 kr for synology eller vil du ha mere for den?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:21
Oprindeligt skrevet af djevlemanden djevlemanden skrev:

vil gerne byde 800 kr for synology eller vil du ha mere for den?

Synes det er lidt for lavt når der medfølger HDD. 
og siden du spørg må du også selv syntes det er for lavt.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djevlemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:31
skal jo starte et sted men 1000 kr så?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:39

skal jo starte et sted men 1000 kr så?

hmm vi kan siger 1250 så betaler jeg fragt og 1150 hvis du selv henter?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér djevlemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:42
hvordan klare vi det så hvis du skal sende den.hvad så  med betaling hvordan klare vi den?

Har du nogle billedere af den?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 14:43

hvordan klare vi det så hvis du skal sende den.hvad så  med betaling hvordan klare vi den?

Har du nogle billedere af den?

Send din mail i PM så kan jeg maile nogle billeder senere idag og havde forstillet med betaling med paypal, så er vi begge sikret.
Til top
Hi Fi Dwarf Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Juli-2005
Sted: Danmark
Point: 445
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hi Fi Dwarf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 19:03
Hvor ligger vi prismæssigt på Pioneer receiveren alene? Smile
Samsung UE55H7005 - Pio. BDP-51FD - TEAC AG-D500 7.2 - TW3500
Hjemmebioen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 19:30
Vil helts gerne af med højtalerne da jeg ikke har noget at sige ruge dem til alene og med dem bliver det ikke mere end 150 ekstra eller lignende da de ikke er meget værd.

Men kom med et bud har ikke lige en pris :-)
Til top
NFB1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-April-2006
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NFB1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 20:45
Jeg vil da gerne åben ballet med de 1500 for forstærken.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2013 kl. 21:37
Oprindeligt skrevet af NFB1 NFB1 skrev:

Jeg vil da gerne åben ballet med de 1500 for forstærken.

skal vi sige 1800 ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nicklasfikser Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2013 kl. 23:23
Synology stadig til salg køber trak sig.
Til top

Besvar Besvar Side  123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu