|
Budget Projektor løsning ? (førstegang køber) |
Besvar | Side 123 7> |
Forfatter | |
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 06-Februar-2013 kl. 09:28 |
Hej drenge
Jeg leger lidt med tanker om at investerer i en Projektor til min stue, for at se om det er noget for mig vil jeg gerne prøve den "billigste" brugbare løsning. Udstyr: NAD T744 HTPC med XBMC der streamer til TV Q7000 5.1 sæt (fælleskøb) 50" low end LG plasma Stue: Ca. 4,5 meter fra væg til væg Almindelige rulle gardiner * Hvad er den billigste brugbare projektor (3d bruger jeg ikke) ? * Billigste brugbare lærred ? * Hvilken mørklægning ? (tænker om jeg kan bruge mit TV i dagslys også kun se på projektor når solen er gået ned) :D * Er det bedre at opgraderer til low end 60" plasma ? mange tak |
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Da jeg er total NEWBIE på området er brugt meget svært for mig, men med lidt god vejledning fra jer så er brugt også en mulighed
|
|
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et brugt sæt til salg. Du kan eventuelt vurdere behov ud fra det.
Lærred (90 tomme), ophæng og projektor for 3000 i alt. |
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Ville nogen af disse være "gode" nok:
|
|
thcleaner
Bruger Oprettet: 11-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 227 |
Funktioner
Tak(0)
|
ja, tag du bare en w1060 den er meget fin
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Info ? Andre må gerne kommenterer da jeg som sagt kun køber brugt med hjælp herinde fra :D
|
|
bird
Super bruger Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Funktioner
Tak(0)
|
Quality screen rammelærred med grå dug og veltex.
Sony vpl-hs60 projektor med ca 850 timer på pæren. 720p projektor Fra december 2005. |
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Så må jeg takke nej . .. Lærred skal være "ikke" ramme da det skal hænge i stuen og kører ned foran tv
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Hvad siger I til denne
+ evt. Så kan jeg tage ned I klubben og se på det
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg synes nu ikke du er i "budget" afdelingen mere.
Hvad vil du ofre at penge på et setup? Du er også i tvivl om du skal have en 60" plasma skærm eller et 120" lærred. Efter min ærlige mening er du svær at hjælpe når du ikke har fast defineret dig nogle rammer på forkant.
|
|
Precious
Guld medlem Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis dit budget er 10k med det hele, kunne du overveje denne løsning: Her får du rigtig meget for pengene
|
|
skele2r
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg omformulerer mig.
Hvad er den billigste brugbare løsning til et entry level setup ? Altså jeg vil gerne prøver om det er noget for mig uden at blive ruineret. . . . Mit budget er 6-8 kilo med alt, men svær at sætte en max pris da det jeg leder efter er en billig men ok løsning. . |
|
Besvar | Side 123 7> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |