|
MP 1.3 Beta, skal man |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Februar-2013 kl. 19:50 |
|
Jeg kunne godt tænke mig et af de nyere skins til MP, disse supporteres dog kun i version 1.3.0.
Jeg har prøvet at installere nogle af dem, på mine klienter, men TV Guiden virker ikke. Kan dette være fordi TV Serveren (main htpc) kører version 1.2.3 ? Og i så fald kunne jeg installere 1.3.0 på denne maskine også, også burde det vel virke på de eksterne klienter ? Er der nogle der kører med 1.3.0 beta ? Og kører det stabilt ?
|
||
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
||
![]() |
||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
1.3 beta er super stabilt. Det mest stabile release til dato i mine øjne. Tror dog er 1.3RC kommer i denne uge så du skulle måske lige vente til weekenden med at opgradere :)
|
||
![]() |
||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
|
Super stabilt ja
![]() Jeg har dog lidt problemer med "dynamic refresh rate" Det virker fint under film, men ikke under live tv. Lidt træls hvis man lige har set noget, som ikke er i PAL og skifter til live tv. Så er jeg nødt til at starte en film med 25fps, for at få den til at skifte til 50hz og så hoppe tilbage til live tv igen. |
||
![]() |
||
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
|
ok? Min skifter refresh rate tilbage til Pal (50hz) så snart jeg stopper feks en 24hz film. så er den allerede klar til tv hvis det er det næste man ser
|
||
![]() |
||
|
Kan forresten se at 1.3RC er released idag :)
http://www.team-mediaportal.com/news/mediaportal-1-3-0-rc-released |
||
![]() |
||
stefanb ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 452 |
|
Okay. Har heller ikke oplevet problemet før 1.3beta Har du nogen ide om hvordan man får den til at skifte tilbage til 50hz igen automatisk? |
||
![]() |
||
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
|
tak for info alle sammen. Jeg er også meget interesseret i at vide om, den kan skifte tilbage til 50hz, når man stopper afspilning af film med anden fps ? Hvis dette kunne lade sig gøre, i stedet for at vente med at skifte til 50 hz indtil man starter live tv igen.
|
||
||
![]() |
||
|
Har ikke gjort det anderledes end jeg plejer.
|
||
![]() |
||
|
Synes også at mit er indstillet på samme måde. Men måske har jeg ikke flueben i "use default refresh rate: TV"
Det skal jeg da lige have fundet ud af.. |
||
![]() |
||
|
Tror heller ikke jeg har set den «default refresh rate». Er det kun i 1.3 den funktion findes?
Et helt andet spørgsmål: hvilket skin bruger i? Søger et fedt skin, og vi bruger mp mest til live/optaget tv primært. Og ellers tv-series og moving pictures |
||
||
![]() |
||
|
Det nye skin Titan som er default i 1.3 synes jeg er super fedt :)
|
||
![]() |
||
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
|
Har de lavet en editor til det Titan skin, så man selv kan tilpasse menuen? Jeg har kun prøvet 1.3 beta også, og det er fedt skin, men træls med ikoner i menuen man alligevel ikke bruger.
|
||
Mvh. HamDenFede
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |