recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Købes. IMAC mus og tastatur..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Købes. IMAC mus og tastatur..

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Quakermire9230 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-November-2010
Sted: Danmark Aalborg
Status: Offline
Point: 131
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Købes. IMAC mus og tastatur..
    Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:37
Nogen der ligger inde med sådan et ekstra sæt..   

Til top
ridderdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-September-2006
Sted: Køge, Denmark
Point: 985
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:45
ja, jeg har lige pakket min nye imac ud og er ved at pakke mus og tastatur ned i pakken igen, kan simpelthen ikke klare hverken den mus eller tastatur der følger med som standard. Kan se det ikke er det du viser på billedet, men hvis du er interesseret i det der følger med i pakken ved en ny Imac 27", så kan du få det for halv pris.

Redigeret af ridderdk - 06-Februar-2013 kl. 21:47
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 06:28
Lyder spændende.. Hva er prisen så for dette afsendt til aalborg..
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 06:59
vi kan sige 600,- inklusiv "Postpakke med omdeling" ?
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 15:32
Det er dælme en god pris!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 10:19
Quakermire, jeg har sendt en pm til dig.
Du må lige bestemme dig om du vil have det, hvis ikke sætter jeg det bare til salg.
Prisen er stadig halv pris + porto 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ridderdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:02
Ingen reaktion fra dig tager jeg som nej tak, og har solgt det til anden side
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quakermire9230 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 09:09
Kom sq helt fra din annonce igen... ikke noget at gøre.. men godt en anden fik et lækkert tastatur og mus
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu