|
Købes. IMAC mus og tastatur.. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:37 |
Nogen der ligger inde med sådan et ekstra sæt..
![]() |
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ja, jeg har lige pakket min nye imac ud og er ved at pakke mus og tastatur ned i pakken igen, kan simpelthen ikke klare hverken den mus eller tastatur der følger med som standard. Kan se det ikke er det du viser på billedet, men hvis du er interesseret i det der følger med i pakken ved en ny Imac 27", så kan du få det for halv pris.
Redigeret af ridderdk - 06-Februar-2013 kl. 21:47 |
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
Lyder spændende.. Hva er prisen så for dette afsendt til aalborg..
|
|
![]() |
|
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
vi kan sige 600,- inklusiv "Postpakke med omdeling" ?
|
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Det er dælme en god pris!
|
|
![]() |
|
Quakermire, jeg har sendt en pm til dig.
Du må lige bestemme dig om du vil have det, hvis ikke sætter jeg det bare til salg. Prisen er stadig halv pris + porto
|
|
![]() |
|
Ingen reaktion fra dig tager jeg som nej tak, og har solgt det til anden side
|
|
![]() |
|
Kom sq helt fra din annonce igen... ikke noget at gøre.. men godt en anden fik et lækkert tastatur og mus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |