|
SOLGT må slettes |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:41 |
|
Sælger her en Pioneer bdp 150 k den er fra December og har afspillet 1 film(max 2 timers brug)
Pris hos Av connection 1199 kr Spiller ud over 3d bd også SACD og FLAC filer, Kan køre på netværk kablet eller via Wifi dongle (tilkøb)
Der medfølger kvit/restgaranti fra Av connection. 100 procent som ny og incl org kasse og tilbehør Pris er fast og baseret på afhentning i Aalborg Blu-ray Player with Network features, Smartphone and SACD support.This Blu-ray disc player combines 3D Blu-ray disc, DVD, CD and SACD playback with wireless capability, audio and video streaming from YouTube and access to Picasa photo albums. Enjoy your smartphone content in high quality. The BDP-150 handles multiple file types such as smartphone specific 3gp videos, as well as DivX + HD, MKV, WMA, MP3 and FLAC. You can Product highlights at a glance:
http://www.pioneer.eu/dk/products/42/84/222/BDP-150-K/page.html ![]() Redigeret af helljohn - 24-Marts-2013 kl. 09:26 |
||
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
|
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor hurtig er den til at loade en BD og en DVD?
|
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
helljohn ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Juni-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 2048 |
|
den er ikke langsom som nogle men ikke så hurtig som min oppo
|
||
|
||
![]() |
||
Slettegaard ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Marts-2006 Sted: Nordfyn Status: Offline Point: 923 |
|
|
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
|
15-20 sek ca noget hurtigere end jeg havde forventet
|
||
|
||
![]() |
||
|
http://www.trustedreviews.com/pioneer-bdp-150_Blu-ray-Player_review en anmeldelse
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
Hvad forventer du dig af pris?
Jeg bor på nordfyn så jeg får brug for Postmand Per.
Redigeret af Slettegaard - 06-Februar-2013 kl. 21:59 |
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
|
svært prissætte men vil dog ikke sælge for en hver pris den er jo så godt som ny,ærger mig over at jeg pga job ikke fik den sendt retur
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
OK. Jeg tror jeg forholder mig lidt passiv og ser hvad andre byder.
|
||
Mvh Lars.
|
||
![]() |
||
mjg ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 28 |
|
Hvad skal du have for Drive Angry?
|
||
![]() |
||
|
helt ok
![]() |
||
|
||
![]() |
||
|
vil helst sælge samlet og ha film med henblik til en evt demo
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |