recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SOLGT må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SOLGT må slettes

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
helljohn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Juni-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 2048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SOLGT må slettes
    Sendt: 06-Februar-2013 kl. 19:41
Sælger her en Pioneer bdp 150 k den er fra December og har afspillet 1 film(max 2 timers brug)

Pris hos Av connection 1199 kr

Spiller ud over 3d bd også SACD og FLAC filer,

Kan køre på netværk kablet eller via Wifi dongle (tilkøb)

Der medfølger kvit/restgaranti fra Av connection.

100 procent som ny og incl org kasse og tilbehør 

Pris er fast og baseret på afhentning i Aalborg

Blu-ray Player with Network features, Smartphone and SACD support.

This Blu-ray disc player combines 3D Blu-ray disc, DVD, CD and SACD playback with wireless capability, audio and video streaming from YouTube and access to Picasa photo albums.

Enjoy your smartphone content in high quality. The BDP-150 handles multiple file types such as smartphone specific 3gp videos, as well as DivX + HD, MKV, WMA, MP3 and FLAC.

You can select, stream and play music and videos stored on a compatible network Mac, PC or media server. iControlAV2012 for iPhone or ControlApp for iPhone or Android allow you to control your player directly from your smartphone.

Product highlights at a glance:

• Ultimate smartphone connectivity, with an unqualified viewing experience from smartphone media.
  • DLNA provides direct access to network features and playback from a smartphone, PC or a Digital Media Server.
  • Select, stream and play music and videos stored on a compatible network Mac, PC or media server.
  • Wi-Fi and Ethernet connections for easy access to a home network. An Optional WiFi converteris available.
  • Broad audio and video playback: supports FLAC, DivX+HD, 3GP, FLV or Blu-ray, DVD, SACD and AVCHD from the main unit
  • Sound Retriever Link optimises sound quality from PC music content, e.g. MP3, WMA, AAC (in combination with our matching AV Receivers).
  • Stream Smoother Link reduces picture distortion and enhances the video image. It works especially well with lower bit-rate contents, e.g. YouTube videos.

http://www.pioneer.eu/dk/products/42/84/222/BDP-150-K/page.html 

Redigeret af helljohn - 24-Marts-2013 kl. 09:26
KMarantz Pm11s3-sa14s1se-Heco zweiklang direct-Marantz tt15s1-Bluesound Node x
Til top
Slettegaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2006
Sted: Nordfyn
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 20:48
Hvor hurtig er den til at loade en BD og en DVD?
Mvh Lars.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 20:50
den er ikke langsom som nogle men ikke så hurtig som min oppo
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af helljohn helljohn skrev:

den er ikke langsom som nogle men ikke så hurtig som min oppo
Har du en idé om hvor lang tid det tager at loade en BD. 15 sek, 30 sek, 45 sek, 60 sek?
Mvh Lars.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:11
15-20 sek ca noget hurtigere end jeg havde forventet 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:44
http://www.trustedreviews.com/pioneer-bdp-150_Blu-ray-Player_review en anmeldelse Tongue og af den medfølgende film http://bluray.highdefdigest.com/4633/driveangry3d.html 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 21:59
Hvad forventer du dig af pris? Jeg bor på nordfyn så jeg får brug for Postmand Per.

Redigeret af Slettegaard - 06-Februar-2013 kl. 21:59
Mvh Lars.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2013 kl. 22:02
svært prissætte men vil dog ikke sælge for en hver pris den er jo så godt som ny,ærger mig over at jeg pga job ikke fik den sendt retur Angry
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettegaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 06:56

svært prissætte men vil dog ikke sælge for en hver pris den er jo så godt som ny,ærger mig over at jeg pga job ikke fik den sendt retur Angry
OK. Jeg tror jeg forholder mig lidt passiv og ser hvad andre byder.
Mvh Lars.
Til top
mjg Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Februar-2013
Sted: Danmark
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 08:35
Hvad skal du have for Drive Angry?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 09:22
Oprindeligt skrevet af Slettegaard Slettegaard skrev:

OK. Jeg tror jeg forholder mig lidt passiv og ser hvad andre byder.

helt ok LOL
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér helljohn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2013 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af mjg mjg skrev:

Hvad skal du have for Drive Angry?

vil helst sælge samlet og ha film med henblik til en evt demo Wink
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu