recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tilbud forum under køb og salg?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tilbud forum under køb og salg?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
airfrede Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Januar-2007
Status: Offline
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér airfrede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tilbud forum under køb og salg?
    Sendt: 07-Februar-2013 kl. 09:37
Hej Recordere,

Jeg tænkte på, som et konstruktivt forslag, om der ikke kan oprettes et tilbudsforum under køb og salg, hvor brugerne kan infomere hinanden om gode tilbud?

Eller har i haft dette til overvejelse og fundet ud af at for mange vil promovere deres egne webshops og lignende ?

Ha en god dag!

Mvh airfrede.
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Point: 2126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 11:58
Du kan jo bare selv lave en tråd, hvis folk synes om det, bliver den brugt. Der findes allerede en for BR film som jeg selv er ivrig læser af.

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=102642&PN=1&title=bluray-tilbudstrden
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:50
Jeg synes klart vi skal have et særskilt forum med tilbud. Så kan man jo passende lave underfora: hifi, spillekonsoller, Telefoner og tablets, PC/ Mediecentre, kameraer og photoudstyr.. osv.

Det er ikke specielt fedt at skulle igennem en kæmpe tråd fyldt med forskellige tilbud.. og jeg synes det ville højne niveauet hvis alle tilbud i alle afskygninger var at finde et særskildt sted.

Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 17:53
Rigtig god ide, og er vild med steves tanke om opbygning
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu