|
V: Epson TW9000 + 6 briller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 12:32 |
Hej alle
Overvejer at prøve noget andet projektorhalløj og kunne måske finde på at sælge min sorte Epson TW9000 (light power edition), det kommer selvfølgelig an på hvor meget jeg skal tabe på den. Den har gået ca. 200 timer (skal lige have tjekket op på det) og står i mint condition med original emballage og kvittering fra tysk netbutik. Hvad kan sådan én indbringe? Der medfølger 6 aktive 3d-briller (originale Epson eller Panasonic som koster 700-800 kr stykket). Sejrsen
|
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
PM sendt :)
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
vil du sælge 2 epson briller seperat?
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Hvad havde du forestillet dig at vulle give for 2 epson briller?
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
750 incl porto? kan se 1 koster 650 incl porto fra amazon
|
|
![]() |
|
OK...Det vil jeg ikke lige umiddelbart.
|
|
![]() |
|
ok - hvad regner du med?
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Må man spørge hvor gammel den er, hvor meget gav du for den i tyske webshop, og sidst men ikke mindst, hvor befinder maskineriet sig
|
|
![]() |
|
Den er købt i August sidste år og har tre års garanti.
Hvor den befinder sig, og hvor meget jeg har givet for den, er vel ikke relevant i første omgang. Men med ekstra briller står den over 20k.
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Kan heller ikke se hvorfor indkøbspris er relevant ?
|
|
![]() |
|
Fakker ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 315 |
Det er da relevant, og hvis man ikke kan se det, så er der da noget galt.
Det har da relevans i forhold til besværligheden i forhold til evt en reklamations sag, og hvis man har fået den noget billigere igennem et andet land, skal man vel ikke betale det samme, som for et brugt, og dyrer produkt der er købt i danmark. Men tak for svar, jeg følger lidt med fra sidelinjen
![]() |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Hvis du vil nedgradere, så har jeg en Epson TW3200 (Powerlite 8350) i udbud..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |