|
K: Samsung Galaxy S2 eller lign. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 12:57 |
Hej Recordere.
Jeg prøver at hjælpe en kammerat med at finde en ny telefon, da han ikke har de store behov, vil en Galaxy S2 eller telefoner med lign. performance være mere end rigeligt. Prisen kommer an på standen, garanti og tilbehør. Smid en besked enten her i tråden eller privat på hvad du har og hvilken pris du ønsker, så tager vi den derfra. ![]() Mvh. Michael Kirkelund
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en Sony Arc S og iPhone 3GS liggende. De er i fin stand men brugt. Ingen garanti tilbage. Lader medfølger.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hvad havde du forestillet dig af pris for Arc S?
|
|
![]() |
|
Metze ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-November-2012 Sted: 3650, Danmark Status: Offline Point: 134 |
800?
|
|
![]() |
|
Jeg prøver lige at høre min kammerat. Hvor i landet befinder den sig?
Og kan du sende nogle billeder af den til mkirkelund@gmail.com? |
|
![]() |
|
Det befinder sig i Virum (2830). Jeg kan sende nogle billeder senere i eftermiddag når jeg er kommet hjem.
|
|
![]() |
|
Det lyder godt. :-)
Andre må gerne melde sig ind, da en Galaxy S2 eller anden dual-core telefon stadig er mere interessant. (LG Optimus 2X er dog udelukket)
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Jeg har ellers lige en perfekt virkende Optimus 2x med spritnyt bagcover og stock ICS liggende ![]() |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
rktdi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Horsens, DK Status: Offline Point: 624 |
Hov hov ikke disse o2x, har haft min i 2 år nu, den kører sku rigtig fint stadigvæk.. Dog med alternativ Rom / kernel ;-)
|
|
Sony KD-65XE8505/Sony STR-DN1060/Panasonic PMB-BD60/Nvidia Shield
M&K K7+K5 / Velodyne SPL800i |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
Htc 8x 3000dkk 1,5 mdr gammel, svedig mobil
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
har du svedt på mobilen??
|
|
![]() |
|
Hej Metze. Det var desværre ikke noget for min kammerat. Andre forslag er mere end velkommene. Nyere high-end telefoner har ikke interesse, vi snakker en prisklasse på 1000-1400 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |