|
Solgt. Densen B-110 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Februar-2013 kl. 17:39 |
Jeg sælger min lækker Densen forstærker, da jeg har opgraderet.
![]() lyden er meget åben og med stor flot dynamik, har en stram bas med en god punch. Lyden minder faktisk meget om det man kender fra Naim. Så hvis du har nogle tilbagelænet højt. så kan du give dem lidt Vigra med denne forstærker. ![]() Der kan læses mere om den her på dette link Den er i flot stand og 100% i orden, jeg ved desværre ikke hvor gl. den er, da jeg ikke er første ejer. Der følger ikke fjernbetjening med, da Densen synes man skal købe sådan en ved siden af. Man kan dog bruge en alm. Logitech multifjernbetjening istedet. Da det er en brugt forstærker, så forfindes der desværre hverken original løbskvittering, emballage eller brugsanvisning, sidste nævnte kan dog downloades fra deres hjemmeside. Den kan ses og høres i Vallensbæk strand - den sendes desværre ikke, da jeg ikke har emballage til det. Prisen er HBO 4000,- og der kan derfor ikke bydes under. Jeg forbeholder mig retten til alt. Solgt. Redigeret af kskruger - 09-Februar-2013 kl. 16:37 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |