|
Beovision 11 - usb filsystem? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:10 |
Hej,
Hvilke filsystemer på usb sticks understøttes af Beovision 11? Altså hvordan skal usb sticket været formateret for at det kan bruges til at afspille videofiler? I dokumentationen har jeg fundet en liste med filformater men ikke noget om hvorvidt mediet skal være formateret som exFat, Fat32, NTFS, Joliet etc. Nogle ideer? < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg benyttede NTFS i vores test og det kørte ok.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak. Da jeg er 'apple mand' så er NTFS ikke den nemmeste platform. Jeg håber der er nogen derude som kan fortælle om exFat er en mulighed? < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |