|
Løst. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2013 kl. 22:06 |
Ungerne har få en Wii U, og når jeg går igennem opsætningen, så vælger jeg mit netværk. Men den vil bare ikke på. Der står, at den can not connect. Og jeg ved, at det hele er sat rigtigt til. Hvad gør jeg forkert?
Redigeret af flemming larsen - 10-Februar-2013 kl. 16:35 |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ikke nogen, som ved hvad der går galt?
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Du kunne også bare give alle informationer så det er til at hjælpe. Er det trådløst eller kablet? - har du indtastet koden korrekt? - har du prøvet med et andet net-kabel?
Hvad har du i det hele taget prøvet at gøre?
|
|
![]() |
|
Løst: Købt PS3 i stedet for.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |