recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Strøm til flere iPads?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Strøm til flere iPads?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Strøm til flere iPads?
    Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:21
Hej

Vi har på skolen hvor jeg hjælper til med it fået investeret i en bunke iPads, som selvfølgelig alle skal proppes ind i værdiskab efter brug og skal der oplades til næste dags brug.

Findes der en strøm hub som kan tilsluttes alm strømstik og afgive nok power til en håndfuld, gerne flere, iPads?

På forhånd tak

Mvh Henrik

Til top
bleze Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-Maj-2005
Point: 491
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bleze Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:27
Google?

http://www.paratsolutions.com/parasync-ipad.html
Til top
Baune Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 232
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Baune Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 15:06
Jow tak jeg kender google. Og har da også brugt timer på at gennemskue muligheder.

Ideen med et forum er at dele erfaringer, og måske, gud forbyde det, spare lidt tid.

Tak for henvisningen, men
det er alt for dyrt 1000$ for at kunne oplade 10 iPads natten over.
Endvidere alt for pladskrævende. De skal jo ind i et værdiskab og stå efter skoletid. 
Vi har vel godt 70 iPads.

Mvh Henrik

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu