recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vogels ophæng
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vogels ophæng

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Marts-2008
Status: Offline
Point: 729
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vogels ophæng
    Sendt: 09-Februar-2013 kl. 22:41
Jeg har ikke brug for mit vogels tv ophæng mere og vil derfor gerne sælge det hvis jeg kan få en fair pris for det. Der medfølger kabel skjuler skinne som monteres på væg under ophæng samt en hylde til tv box eller hvad man nu vil bruge den til, se mere på billeder i linket her, hvor i også kan se specs. på det. 
Det er top end ophæng det her, og kan klare op til 65" skærme. 

Kom med et bud, kan sendes eller hentes i kbh. 

Redigeret af qpad - 09-Februar-2013 kl. 22:42
Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 22:55
Det er desværre ikke sikkert at vi har den samme holdning til hvad et fair bud det er, men jeg byder 700pp for det.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 23:00
Det koster 2800,- hos avconnection plus skinne og hylde som koster omkring 500,- 

Men ok 700 pp er da noteret som en start. 

Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 23:02
har ikke rigtigt noget at bruge hylden til, så den behøver ikke følge med til de 700pp.
Til top
qpad Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér qpad Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 23:07
Jeg har heller ikke noget at bruge en hylde til Smile den er med i pakken så må du sælge den fra selv hvis du ønsker det. 

700 pp noteret 

Flere bud ? 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2013 kl. 16:37
Trækker mit bud tilbage. sorry

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu