|
Købt: Onkyo 875-876-905-906 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 15:29 |
En af nedenstående forstærkede ønskes: Onkyo TX-SR875 Onkyo TX-SR876 Onkyo TX-NR905 Onkyo TX-SR906 Krav: pæn stand, kvittering, remote, målemikrofon og manualer. Farve og kasse er ligegyldig. Pris efter model. Pga vægt foretrækker afhentning, men en Pick & returnere med GLS kan arrangeres hvis du kan stille pakken på en erhvervsadresse (så er kasse et krav :-) jeg kan hente fra grænsen til midtjylland og på Fyn. BS Redigeret af Bschmidt - 24-Juni-2013 kl. 05:34 |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Emnet er aktuelt igen :-) BS
|
|
![]() |
|
Afhentning i hovedstadsområdet og Aalborg kan arrangeres :-)
BS
|
|
![]() |
|
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
Jeg har en 875 i sort men jeg har ikke kvitteringen da jeg er anden ejer.
Manualen er vel ikke så vigtig i de her digitale tider ? Jeg har dog kasse, remote og mikrofon og det hele er i fin stand. Interesse? Den befinder sig i Taastrup. Kom med en pris hvis du vil købe. |
|
![]() |
|
Jeg har en større model i kiggerten men din 875'er kunne komme i betragtning hvis prisen er rigtig. Dog vil jeg helst have "med kvittering" :-)
BS
Redigeret af Bschmidt - 10-Februar-2013 kl. 21:08 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |