|
Køb af brugt: En skrækhistorie |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2013 kl. 13:53 |
Mit bullshit-filter var nede et par dage, da jeg købte en Pioneer SC-LX85 med garanti på DBA
Gutten kom til Randers med den (godt) for en måneds tid siden, men det var kun receiveren, strømkablet og remoten (ikke godt)
Han kommer med undskyldninger for, hvorfor han ikke sender tilbehøret (især setup-mikrofonen) - først var han syg, så skulle han flytte
Det er da osse muligt
Torsdag truede jeg ham så med bål og brand, og han lovede helligt at sende det senest fredag
Men nej har jeg fået det
OG RECEIVEREN ER DEFEKT
![]() ![]() ![]() Er det på tide at gå til politiet, eller skal jeg tage en slapper?
Forhandleren siger, at jeg selv skal sende den ind... men hvordan gør jeg det, når den samlede vægt kommer over 20 kg?
Ak og ve
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En lx 85 kan vel ikke nå at være over 2 år? Eller måske lige akkurat? Så hænger du vel lidt på den. Jeg ved ikke om der er så meget at gøre, det kan jo være han ikke har haft ond tro? Men det kunne desværre godt lyde lidt sådan. Har du fået at vide hvad det koster at få den lavet?
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
Der er garanti på den (se første linje i indlægget...)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Rasmus8D ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Jo men kunne godt være han havde løget - fremvist falsk kvittering...
Jamen altså hvad er du reelt set så vildt irriteret over? Delen med at han har løget eller at du skal ha sendt en pakke? ;) det brænd ærgerligt, men i det mindste er der garanti på? Så der er da håb forude? Selvom det op ad bakke... |
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Nu skriver du ikke hvad der er galt med den, jeg tænker om du er helt sikker på, at det ikke er en betjeningsfejl? De her surround receiver er tit ret indviklet og brugsmanuel'en er sikkert skrevet af en ingeniør nørd. Jeg har selv oplevet at ha solgt en surround receiver og blive ringet op af en meget vred køber, som påstod at det jeg havde solgt var defekt. Hvilket den selvfølgelige ikke var, han havde bare ikke læst brugsmanuel'en rigtig. Omkring fragt, du må gå til forhandleren igen - og forklare problemet, når de kan sende en kasse på over 20 kg, så kan den også komme den anden vej tilbage. Redigeret af kskruger - 11-Februar-2013 kl. 14:36 |
|
![]() |
|
Kruger spot ón, specielt de pioneer modeller er svære...
|
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Well, som andre er inde på. Start med at hent manuellen på nettet (http://www.pioneer.eu/uk/support/manuals/SC-LX82/page.html ).
Dernæst se om: Du har fået tilsluttet den korrekt. Kommer der strøm på (tænder dioderne/displayet) Tænder den men sender ingen lyd ud? Har du fået slået den over på zone 2? Skift batteri i remoten. Ved ikke helt hvad politiet skulle kunne gøre ved det, det vil nok være påstand mod påstand. Hvis den er defekt, så få den til en forhandler og få det fikset. Du kan altid sende med GLS, DHL. Redigeret af osbech - 11-Februar-2013 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
Når jeg tænder for den, viser den ikke billedet fra den tilsluttede kilde (blank skærm)
Jeg skal slukke den, og så skal jeg tænde den igen
Herefter virker alt, som det skal
Men når jeg så slukker for den, kan der gå flere sekunder, inden den slukker helt (indikatorerne i displayet slukkes ikke samtidigt)
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Virker som et handshake-problem.
Det med at slukke.. lyder ikke helt normalt, men absolut ikke som en defekt (jeg kender ikke Pioneer så godt).
|
|
![]() |
|
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
Ellers så ændre din tråd navn til "Pioneer SC-LX85 hjælp søges" så er der måske nogle Pioneer ejer som kan hjælp dig.
|
|
![]() |
|
Det er ikke handshake, for det er det samme hver gang
Den forsøger ikke at skabe forbindelse til kilden med det sædvanlige flimmer og hvad det nu er
Skærmen er bare helt blank Redigeret af jake51 - 11-Februar-2013 kl. 16:56 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Når der stadig er Pioneer garanti på, kontakter du forhandleren, der skal sørge for transport til "Servicenter Nord". Ja og det ligger lige i din baghave ;-) Har selv haft min gl Pioneer deroppe, så jeg ved det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |