|
Manglende lyd på HD kanaler Dvbviewer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 12:58 |
Hej
Er igang med at rode med mine HD kanaler (ip tv fra sydenergi). Oplever bare et mærkeligt problem, 1 ud af 5 gange når man skifter til en hd kanal, så er der ikke lyd på.. Så skal man skifte væk og tilbage på hd kanalen, så kommer lyden. Tænkte jeg ville prøve med en ny codec, dog gider jeg ikke svine maskinen til hvis det ikke er det.. Andre der har oplevet det...? Hvilken codec kan anbefales.?
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har ikke IPTV, men DVB-S2. Her anbefaler jeg at man kører med en clean Win 7, installerer kun DVBViewer, og siger ja tak til LAV filter. Så spiller det perfekt, men som sagt ved jeg ikke om det også gælder IPTV. Hvis det ikke hjælper, vil jeg anbefale at du danner en support.zip og åbner sagen på deres forum
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
tf-uno ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 407 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil lige prøve og tilføje LAV filteret ;)
Skriver hvad udfaldet blir..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |