|
Købes: WD HD Live eller lign. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 12:49 |
Hej
Jeg søger en media player, WD HD live, Popcorn Hour eller lign. Gerne med plads til harddisk, men ikke noget krav. Pris ide 300-400.- inc. porto. /Michael |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en WD TV som du gerne må købe til 400 Kr incl. porto. Den er fra okt. 2010 og virker perfekt. |
|
![]() |
|
Brinken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Frederikshavn Status: Offline Point: 99 |
Er noteret, jeg venter lige og ser om nogle har en med harddisk.
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
Husk at der er forskel på WD TV Live generation 1, 2 og 3... Desuden er en WD TV og en WD TV Live heller ikke det samme. En WD TV, burde ikke koste mere end 100 - 150 kr. Én ny 3. generations, som kan afspille Netflix, har indbygget Wi-fi og flottere interface koster ca. 650 kr. fra ny, så kan du jo selv have en mening om, hvad du synes, der er rimeligt for en brugt model, der ikke kan det samme...
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Har en
850 + porto
WD TV Live Hub WDBACA0010BBK Medieafspiller med 1 TB harddisk indbygget. Kvit medfølger. Fra 10.4.2012. BJ Trading. |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Det er en WD TV live som jeg har, men uden trådløs internet. Det er vist 2. generation, men det kan jeg finde ud af hvis det er.
|
|
![]() |
|
Har fundet en takker..
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |