|
Xbmc & Dvbviewer problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Februar-2013 kl. 19:08 |
Ja som overskriften antyder, så har jeg problemer med følgende kombination, jeg kan ikke få Dvbviewer 5 til at fungere problemfrit med xbmc Frodo 12.
Helt specifikt kan jeg ikke få texttv til at fungere inde fra xbmc besked er teletext ikke tilgængelig, samtidig kan jeg heller ikke få timeshift til at fungere gennem xbmc. Om jeg sætter noget forkert i Dvbviewer eller der er en fejl i Dvbviewer plugin til xbmc det er jo spørgsmålet. Hvad er andres erfaring med Dvbviewer i xbmc eller er der andre bedre alternativer til Windows platformen? |
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hejsa
Jeg har rodet med klienten til både ArgusTv samt DVBViewers recording service fra min Raspberry PI med raspbmc installeret. Det funker men jeg tror ikke jeg ville bruge den lille boks ved stuealteret. I kontoret er det fint... Anyway - du skal, i recording service, angive at den skal streame texttv, dvb subtitles osv.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |