|
5090H mangler DVB-C |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2013 kl. 16:52 |
Jeg er den lykkelige ejer af et Pioneer 5090H fjernsyn, det eneste problem er dog at jeg flytter til et sted hvor der er kabeltv, og fjernsynet mangler så en DVB-C tuner...
(Udbyderen er www.ka-net.dk) Men hvad skal jeg købe af DVB-C tuner? Og er der nogen måde at undgå en boks på? Redigeret af staack - 15-Februar-2013 kl. 18:03 |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal desværre bruge en boks.
En Yousee boks kan bruges / anbefales hvis du ønsker noget med 2x tunere og optage mulighed på samme tid |
|
![]() |
|
staack ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 707 |
Jeg ejer desværre ikke en yousee boks, og hvad skal man bruge 2 tunere til? (jeg har ikke brug for optage muligheden) Hvilken boks skal man så ud og købe?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
En af de billige f.eks Blue Tinium eller Denver.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vil sådan en billig boks, godt kunne klare alle kanaler ink. HD i 1080p?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
De er ikke tilknyttet nogen udbyder, og kan derfor bruges til alle der bruger DVB-C. De har ikke kortlæser, har man brug for det, så er der f.eks nogle fra Clint der har det.
Alle kan optage, enten med extern HDD, eller Intern. (Clint).
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
You See boksen er på mange områder skide smart, især med de to tunere, men hvis du virkeligt aldrig har brug for at optage er der ingen grund til at bruge den.
Jeg valgt den selv her for nyligt eftersom den kun koster 99kr om måneden og der dertil følger en række smarte funktioner, som start forfra pause og rigtigt mange gratis film kvit og frit. Vil endda gå så vidt og sige at deres gratis udvalg er bedre en netflix udvalget.
|
|
![]() |
|
Jeg smed You See modtageren ud og købte Samsung´s egen Comboenhed, den kan optage 2 udsendelser på en gang og har som bekendt også BD afspiller, og bruger mindre strøm.
|
|
|
|
![]() |
|
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2013 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 551 |
Ja boksen er ikke verdens bedste og dens stand by strøm forbrug på 21 watt er fuldstændigt åndssvagt. Rundt regnet bruger den for 500 kr strøm om året!
![]() Men men men man kan have den i to år med alle de ekstra funktioner den har til samme pris som en samsung hdd 500g med bd koster, det gjorde valget let i mit tilfælde.
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
21watt i døgnet er 364 kr om året. Men yousee boksen vil jeg ikke undvære brugermæssigt og til optagelser. Giver også et rigtigt godt billed.
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2814 |
Der sendes mig bekendt ingen kanaler i 1080p.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7132 |
Yousee sender max 1080i
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |