|
Undertekster |
Besvar |
Forfatter | |
Edvard
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2013 Sted: København N Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2013 kl. 20:04 |
Jeg har et Samsung Smart tv. Når jeg bruger danske undertekster til danske udsendelse på TV2 HD kommer underteksterne før de bliver sagt og er væk når de bliver sagt. Bruger jeg TV2 SD er der ikke noget galt med de danske undertekster. Jeg får TV fra Parknet og de siger at der ikke er noget galt hos dem. Redigeret af Edvard - 15-Februar-2013 kl. 20:05 |
|
Edvard
Ny bruger Oprettet: 15-Februar-2013 Sted: København N Status: Offline Point: 2 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har et Samsung Smart tv. Når jeg bruger danske undertekster til danske udsendelse på TV2 HD kommer underteksterne før de bliver sagt og er væk når de bliver sagt. Bruger jeg TV2 SD er der ikke noget galt med de danske undertekster. Jeg får TV fra Parknet og de siger at der ikke er noget galt hos dem. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |