|
Anthem - Lexicon trigger 12v |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Februar-2013 kl. 22:15 |
|
kunne tænker mig at slutte min anthem med min lexicon effekt med trigger 12v
jeg skal bruge 3.5 mini jack SKAL jeg bruge mono stik kabel eller er der ok med 3.5 stereo dem har je et par stykker ligende ... er i tvivl om stereo mini jack kan fremprovokere kortslutning
![]() |
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Da jeg havde mit Primare system, der havde jeg samme problem som du har nu. ( Og Primare benytter også trigger 12v.) Jeg skrev til Primare's support om jeg kunne bruge 3.5 stereo jack, i stedet for et mono kabel. Og jeg fik svaret, at det kunne jeg godt og de havde ret, det virkede fint. Så jeg kan ikke se noget i vejen for, at du ikke skulle kunne bruge et stereo jack kabel. Redigeret af kskruger - 15-Februar-2013 kl. 23:48 |
||
![]() |
||
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
|
miniger er delte på udlandste fora , nogen skriver at stereo kan bruges andre at de har været så uheldig at trigger funktion ikke kune bruges after forsøg
|
||
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
|
Hvis du er usikker om du kan bruge et stereo kabel, så køb dig et mono kabel isetdet, det ville jeg nok selv. Det var jo også kun fordi supporten sagde okay til det, at jeg brugte et stereo kabel. |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Et jack kabel sender jord på samme base uanset om det er stereo eller mono, så det vil ikke give nogle problemer overhovedet.
|
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
|
Hvis billedet passer, så er det også et stereo kabel. To sorte ringe betyder der er 3 faser. Nemlig jord, højre og venstre.
|
||
![]() |
||
|
hel korakt billeder er hel førkert der har jeg også lagt mærke til
mono har kun en sorte runde ![]() |
||
|
||
![]() |
||
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
|
Sidder og leder efter et Mini Jack Mono p.g.a. det Denon skriver i deres manual for Trigger Porten: TRIGGER OUT jack • Use the monaural mini-plug cable for connecting TRIGGER OUT jacks. Do not use the stereo mini-plug cable. • If the permissible trigger input level for the connected device is larger than 12 V/150 mA, or has shorted, the TRIGGER OUT jack cannot be used. In this case, turn off the power to the unit, and disconnect it. Ikke sikker på om det nu er sikkert at bruge et stereo Mini Jack, når de så specifikt nævner mono?? |
||
![]() |
||
|
Det kabel Sani linker til hos AV-Connection er det rigtige. Billedet er bare forkert.
|
||
![]() |
||
|
el capitano , køb den mono jeg linker til så er der no risk og alt køre...
PS: har læst par steder på de udlandske fora at stereo jack har resulteret med kortslutninger i triger funktion... så for 20 kr er der ingen grund til risk
![]() |
||
|
||
![]() |
||
ElCapitano ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2011 Status: Offline Point: 145 |
|
Kunne ikke være mere enig. Men da jeg skal bruge funktionen til at droppe et motoriseret lærred, skal det være 10 meter. Sådan et har jeg ikke lige fundet endnu :-( |
||
![]() |
||
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 31-Maj-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 1473 |
|
Køb det for korte kabel til 19kr og hold det op ved siden af dit stereo kabel. Du vil så kunne se at den ring er på det mono kabel er samme sted på stereo kablet. Hvis du så stadig er nervøs for at bruge dit stereo kabel må du få det lavet om til et mono kabel. |
||
Hvad er forskellen på en musikelsker og en audiofil?
En musikelsker har et anlæg for at høre sin musik. En audiofil har musik for at høre sit anlæg. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |