|
Brugeranmeldelse af Waoo TV |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||
hummelmose
Administrator Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 3977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Februar-2013 kl. 17:20 |
|||
Her kan du stille spørgsmål omkring
|
||||
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
||||
duppe
Bruger Oprettet: 09-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
har lige et hurtigt spørgsmål - blev noget imponeret over specielt tv uden box delen, som er det der har stoppet mig tidligere. Er alle kanalerne der på de øvrige tv+ (altså også hd-kanalerne?)
|
||||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, der er også HD kanaler tilgængelig på fjernsyn forbundet via TV uden boks :) og kvaliteten er fantastisk
|
||||
petrucci
Guld medlem Brugeranmelder Oprettet: 09-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har pt. 60 kanaler på det andet tv så går ud fra at det er alle kanalerne (eksklusiv Frit Valg kanalerne) der kan ses af de øvrige tv :)
|
||||
power
Bruger Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Er jeg den eneste der ikke kan køre Dolby Digital gennem HDMI kablet. På boksen.
Kunne på den gamle montorola boks. Men ikke med Air taies Mvh. |
||||
duppe
Bruger Oprettet: 09-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 74 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det lyder rigtig interessant, vi har pt. Yousee, men vores antenneforening skifter til stofanet, og jeg synes de er dyre ift. kanaludbuddet. Pt. giver vi ca 5000,-/år ved yousee, men har så rigtig mange gode kanaler. Og har før fravalgt waoo (og parabolløsningerne) pg.a. vi har 4 fjernsyn i husstanden
|
||||
petrucci
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Power, har desværre ikke testet Dolby Digital da jeg har hdmi sat direkte i tv'et. Kan være andre kan være behjælpelig her?
|
||||
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Vi har også waoo tv og er godt tilfreds med det, vi har dog tv3, 3+ og 3puls inkluderet i vores abonnement, da det er igennem forening og prisen er lidt anderledes.
Dog har jeg efter sidste opdatering af vores AirTies boks med harddisk, ikke haft adgang til epg på nogle kanaler. Selvom jeg har prøvet genstarte den, så skal lige have fat i dem på mandag. Vi har waoo igennem Verdo. Har heller ikke indtil videre oplevet nogle udfald eller noget og kvaliteten er super god. Ang. det med tage webtv med ud af huset, kan det godt lade sig gøre hvis du sætter en vpn op på en af dine computere som står i hjemmet og du logger på via den. Vi har valgt ikke at trække coax kabel rundt til andre rum, så vi kører rent webtv i 3 værelser og kvaliteten af kanalerne der er også helt i top også den del bliver udvidet med flere kanaler ind i mellem.
|
||||
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
||||
gut guy
Bruger Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
vi har også været super glade, men har haft lidt problemer med regninger som ikke helt passede, beløb som blev hævet men ikke kunne få en fraktura eller forklaring på
Redigeret af gut guy - 17-Februar-2013 kl. 19:51 |
||||
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Der er stor forskel på de enkelte fiberselskabers support .
Har selv "Energimidt" og har altid været rigtig godt tilfreds med deres service .
Men går man ind på Waoos facebook side , kan man se at enkelte af fiberselskabernes support får nogle sure opstød med på vejen .
Vi har haft fiber i huset siden 2006 , og er meget glade for denne løsning .
|
||||
minii
Ny bruger Oprettet: 12-Februar-2011 Status: Offline Point: 15 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Rigtig fed artikel, og test i har fået lavet. Er selv Waoo kunde, og har været det i nogle år, igennem SEAS NVE. Dog bliver jeg lidt trist, når jeg ser det dér med Coax delen. Har selv et PacketFront modem, som ikke understøtter/har Coax udgang, så er tvunget til at have bokse rundt omkring el. køre gennem media centeret.
Er der nogen ulemper ved den boks i bruger? Her tænker jeg porte som er låste, som ej kan åbnes og stabilitet. Fungerer jeres modem som router samtidig ? Det gør min nemlig ikke, så skal have en router ved siden af (Hvilket også er helt fint). Har savnet en løsning med alt i én. Evt. et Smart TV med IP understøttelse el. Apple TV med IP understøttelse, så Netflix, HBO og alle ens egne film (MKV) var samlet ét sted. Samtidig ville det være genialt, hvis man med ens Iphone/Ipad kunne skifte kanal gennem fx. Yousee's tvguide, så man bladrede på telefonen, og ikke fjernsynet Hvilket setup ville være i ultimative ? |
||||
janbau
Super bruger Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Horsens Status: Offline Point: 360 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Nej der er ikke Dolby Digital lyd over Hdmi noget jeg opdagede da jeg gik fra Tilgin Tvboksen som har , Du skal tilslutte et lysleder kabel til din forstæker så er der 2,0 5,1 Dolby lyd . Det skal være en Hd kanal for at få 5,1 lyd . Dog er det skuffende at Dr 1 Dr 3 ( Før DrHD ) ikke endnu Har Dolby 5,1 lyd ? vi må håbe det snart kommer . Her er Boxer med 5,1 Lyd . Der er lige kommet 5,1 Lyd på Tv-2 Hd men kun på Airties Boksen men ikke på på vores Tilgin ? . Følgende Hd kanaler har 5,1 2,0 Lyd Tv-2 Tv2 Film Tnt Svt 1 2 Rtl Discovery Showcase Animal Planet Tv3 Sport Eurosport 1 Vi har i vores hustand været med på Fiber og Fiber tv lige fra starten af og er meget tilfreds med det . Vi savner dog mugligheden for DVB-C her i Horsens ( Nrgi Syd ) Men det skulle hvis være på vej inden længe ( Følger Facebook hvor jeg har været meget aktiv ang dette evne )
|
||||
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled Marantz 6010 Av 9,2 Atmos Cambridge Azur 651 W Effekt Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup Aktiv Sub 4 K Blu-ray |
||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |