|
K: Onkyo TX-NR5010/5009 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-August-2006 Status: Offline Point: 224 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Februar-2013 kl. 11:24 |
Hej
Søger en brugt Onkyo TX-NR5010/5009 reciver. Skal være med emballage og alt org udstyr til den. Kun disse to recivere har interess ![]() |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Har en TX-NR5010 i sort med alt og i mint condition. Jeg har købt den i en hollansk webshop og har selvfølgelig garanti og kvittering. Vil måske sælge, hvis prisen er rigtig. Hvad havde du forestillet dig? Redigeret af Sejrsen - 17-Februar-2013 kl. 12:46 |
|
![]() |
|
Hej Sejrsen,
tak for tilbuddet men tør ikke løbe risikoen hvis nu reciveren gik i stykker. |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Forstår ikke hvad du mener...men ok...
|
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
Hvad er risikoen? Hvis man har handlet i et EU land, hæfter sælgeren for returfragten ved reklamationer.
|
|
![]() |
|
Det selvfølgelig rigtigt nok men det gør det lidt mere besværligt hvis nu uheldet er uden.
Men Sejrsen kan du ikke sende en pm på pris? Den må jo i det mindste være billigere end herhjemme ellers var der vel ingen grund til at købe den i Holland. |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Lurer lidt på at købe en ekstra receiver - hvad skal den koste og hvor i landet? Hilsen Rønnest
|
|
![]() |
|
HejDen er kun til salg hvis jeg kan få nedenstående pris, men den kommer til salg til en billigere pris, når der kommer nye modeller.
Hvis den skal sælges nu, så er prisen 15750,- Og det er jeg klar over at folk ikke vil give, selv om den står i absolut mint condition. /Sejrsen
Redigeret af Sejrsen - 23-Februar-2013 kl. 17:57 |
|
![]() |
|
Rønnest ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 679 |
Der står jeg over......
Hilsen Rønnest
|
|
Sony 65AF8, Onkyo TX-NR929, Dune HD Max, Yousee tv-bokx, Synology 1010+/DX510, Sonos ZP90, B&W 603S3 - 600S3 - LCR60 - ASW600, JVC HD550, 92" Lissau motorlærred.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |