recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pro-ject Debut Vs B&O
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pro-ject Debut Vs B&O

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pro-ject Debut Vs B&O
    Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:21
Hej

Jeg har tænkt mig at købe en pro-ject Debut plade spiller

Er ret grøn på dette område.

Mit spørgsmål lyder - kan jeg sætte sådan en til et par beolab 9 højtalere ?
Skal jeg købe andet for at det virker ?

Der er aktiv forstærkere i højtalerne men jeg ved ikk om man skal have andet for at de kan kommunikere sammen.

Mvh
Christian

Beovision 10 46" hvid.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 20:05
Pladespillere skal normalt bruge en step-up forstærker, da signalet fra pick-uppen er svagere end andre kilder
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 21:10
Ja det er jo så lige det hvad jeg så skal ud at købe, da jeg gerne vil kører med B&O og de kører jo som regel deres eget system - så der er vel ikk så meget andet at gøre end at besøge en B&O butik og hører dem hvilket set up man skal ha gang i.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 22:30
Er der styrkeregulering på højttalerne? Hvis ikke, skal du jo ha' en forforstærker af en eller anden art for at regulere volumen. Og om de kan fåes med indbygget RIIA step-up forstærker ved jeg ikke.
Til top
jacobask Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Februar-2011
Sted: DK, Langå
Point: 1235
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobask Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 07:48
Project debut fås så vidt jeg husker også i en udgave med indbygget RIAA!

/ask
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 14:43
Jacobask - vil det sige at der så er en indbygget forstærker i pro-ject debut hvis den har RIAA ?
Til top
CARS10 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Juli-2009
Sted: København
Point: 818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CARS10 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 14:53
Nej, du skal stadigvæk bruge en forforstærker. Hvis du vil bruge en MC pickúp skal du også bruge en step up trafo.
      carsten
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zegnacre Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2013 kl. 15:08
http://headaudio.dk/stationare-hovedtelefonforstarkere/pro-ject-head-box-s-black?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

Er sådan en her så rigeligt ?

Jeg søger nemlig en billig løsning, det skal bare kunne spille.  :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu