|
Pro-ject Debut Vs B&O |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Februar-2013 kl. 19:21 |
Hej
Jeg har tænkt mig at købe en pro-ject Debut plade spiller Er ret grøn på dette område. Mit spørgsmål lyder - kan jeg sætte sådan en til et par beolab 9 højtalere ? Skal jeg købe andet for at det virker ? Der er aktiv forstærkere i højtalerne men jeg ved ikk om man skal have andet for at de kan kommunikere sammen. Mvh Christian Beovision 10 46" hvid. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pladespillere skal normalt bruge en step-up forstærker, da signalet fra pick-uppen er svagere end andre kilder
|
|
![]() |
|
Zegnacre ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 111 |
Ja det er jo så lige det hvad jeg så skal ud at købe, da jeg gerne vil kører med B&O og de kører jo som regel deres eget system - så der er vel ikk så meget andet at gøre end at besøge en B&O butik og hører dem hvilket set up man skal ha gang i.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Er der styrkeregulering på højttalerne? Hvis ikke, skal du jo ha' en forforstærker af en eller anden art for at regulere volumen. Og om de kan fåes med indbygget RIIA step-up forstærker ved jeg ikke.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
Project debut fås så vidt jeg husker også i en udgave med indbygget RIAA!
/ask |
|
![]() |
|
Jacobask - vil det sige at der så er en indbygget forstærker i pro-ject debut hvis den har RIAA ?
|
|
![]() |
|
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Online Point: 818 |
Nej, du skal stadigvæk bruge en forforstærker. Hvis du vil bruge en MC pickúp skal du også bruge en step up trafo.
carsten
|
|
![]() |
|
http://headaudio.dk/stationare-hovedtelefonforstarkere/pro-ject-head-box-s-black?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Er sådan en her så rigeligt ? Jeg søger nemlig en billig løsning, det skal bare kunne spille. :-) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |