|
Etablering af Bluetooth |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2013 kl. 17:34 |
Hej
Jeg har en bærbar jeg er glad for, men den går i stykker, den brænder lidt der hvor de 16v går ind i PC'en, og der skal et nyt bundkort til. Jeg finder en næsten tilsvarende PC på dba, som ikke kan starte op, jeg sætter min harddisk i, mine Ram-klodser, mit tastatur (det andet lidt defekt), og har en fin velfungerende maskine. I den nye maskine er der også bluetooth, når man højreklikker på trådløs-ikonet kan man se den er slået til. Også i enhedshånderingen (windows xp) kan man se der er en aktiv bluetooth enhed. Nu har en HP bluetooth mus, der passer ind i com-slottet, og jeg vil gerne aktiverere den. Men jeg mangler et bluetooth ikon på proceslinien, og inde i kontrolpanelet mangler jeg også noget der hedder 'bluetooth enheder'. Nogen der ved hvordan denne kan fremfindes hvis muligt??
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |