|
Online back-up. Men hvilken? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Februar-2013 kl. 15:12 |
Hejsa Alle
Jeg har ikke NAS og vil gerne gemme mine billeder og dokumenter online, hvor den SELV sørger for at tage back-up. Mine krav: -App til Mac'en -Automatisk backup af valgte mapper -Billigt -Bruge 50GB plads cirka -1 computer! Hvad siger I? gerne noget i har erfaringer med!
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Mark RL ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Kan man også dele mapper? Sådan give links til venner og familie?
|
|
Med venlig hilsen
Mark |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
www.sugarsync.com
Testvinder i div. tests. Bedre sikkerhed end f.eks. Dropbox. Der findes App's til iOS, Android og Windows Phone. Automatisk sync. Mapper - eller filer - kan deles. M.v.h.
Redigeret af Henrik B. - 19-Februar-2013 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Hvis du mener Crashplan, så kan man selvfølgelig ikke dele det. Det er hele ideen at den backup, man har på Crashplan KUN kan restores, hvis man kender kodeordet. Det er beregnet til backup, ikke til deling. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Sugarsync kan begge dele.
![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
Sugarsync kan så vidt jeg kan se ikke lave scheduled backup mellem min pc og mine NAS?
Hvis det kunne, og samtidig lave online backup af udvalgte mapper, ville jeg kunne bruge Sugarsync og skrotte Allway Sync, som jeg bruger i dag til backup mellem pc og NAS. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Sugarsync koster USD 9,99/md. mod Crashplan+ USD 4 for 50 GB
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Tilføjelse:
Sugarsync til USD 9,99 er for 60 GB, Crashplan+ er unlimited GB. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Her er nogle tips til backup med Crashplan, både gratis og med abonement.
http://www.fagbladet3f.dk/temaer/digitalt/e5ec85183fec4d2d8317c078d3a82240-20120814-sdan-sikkerhedskopierer-man-bedst-med-crashplan-august-2012 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Jeg betalte for et år, og mener jeg gav $59,99. Og Crashplan kan stadig ikke "dele". Og hvordan ser det ud med Apps til Crashplan? Og skal det ellers være gratis, kan man jo bruge Skydrive, som er helt gratis og med 50 GB. M.v.h.
|
|
![]() |
|
Hvad er det for en NAS? Normalt er der software på en NAS, som klarer backup. M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |