recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ipad 4 cellular antennekvalitet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ipad 4 cellular antennekvalitet

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 444
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ipad 4 cellular antennekvalitet
    Sendt: 20-Februar-2013 kl. 12:32
Hej

Jeg har en gammel iphone 4 som jeg synes antennekvaliteten er rimeligt dårlig på, specielt når jeg er i sommerhus hvor det næsten er umuligt at få ordentligt 3G dækning. 

Jeg overvejer nu at købe en ny ipad4 cellular, men det er jo penge ud af vinduet hvis ikke antennekvaliteten er væsentligt bedre end i min iphone 4.

Er der nogen der har erfaring med det ? 
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 13:23
Prøv at skifte udbyder til en som har bedre dækning i området hvis mulig
mvh Christian
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 13:29
Jeg bruger telia og umiddelbart er deresdækning rimeligt ok i området på den øvrige del af husstandens mobiler også hvis de kører på telias net så......
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6061
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 14:43
Nu er det jo den famøse iPhone 4, så holder du den rigtigt? :D
Men jeg, en iPad 4 har meget bedre antenne end din gamle iPhone 4. Allerede ved iPhone 4s forbedrede de antennen betydeligt. Og ikke kun, så man ikke kunne kvæle signalet ved at holde den forkert, antennen i sig selv, blev meget bedre.
Til top
Bruger udmeldt 8 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 05-August-2008
Point: 650
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 8 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af Nagash Nagash skrev:

Nu er det jo den famøse iPhone 4, så holder du den rigtigt? :D
Men jeg, en iPad 4 har meget bedre antenne end din gamle iPhone 4. Allerede ved iPhone 4s forbedrede de antennen betydeligt. Og ikke kun, så man ikke kunne kvæle signalet ved at holde den forkert, antennen i sig selv, blev meget bedre.
Og det er så desværre ikke korrekt iflg. denne test. Både Samsung III, iPhone 4s og 5 har generelt dårligere antennemodtagelse end iPhone 4. 

http://ing.dk/artikel/135279-her-er-antennedommen-over-ni-populaere-mobiltelefoner
Til top
Willads Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Willads Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Februar-2013 kl. 17:29
Men er der nogen der ved om iphones og ipads kører med samme slags antenne eller...?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu