|
DVBLink og XBMC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Februar-2013 kl. 11:47 |
Hej alle sammen.
JEg har et problem med mit setup. Jeg kan ikke afspille nogen af HD kanalerne fra CD. Men alle SD kanalerne virker fint. Server: Netværk: 1 gbit kabel Server: C2D T7200, 3 GB ram, intel gfx 950. Tv Tuner: FireDtv med 5.7 drivers OS: Win 7 DVBlink tv source med connect tingen. AVC Core 3.0 codec. Client:
Atv2 med xbmc og DVBlink plugin. nogen der har en ide til hvad der kan være galt? |
|
![]() |
|
brisk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2009 Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
nå ja, og hvis der er nogen der kan forklare mig hvorfor timefor.tv modulet kun indlæser epg for 10 ud af 30 kanaler, ville det da også være kærkommen :)
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
Har du valgt alle 30 kanaler som dine favoritter inde i indstillinger på timefor.tv ?
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
;) den havde jeg ikke lige luret.. Tak tak
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |